Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie receptie

23-2-2009 13:56:01
Hey iedereen

Alles was bij ons in kannen en kruiken, totdat dit weekend de plaats van onze receptie heeft afgezegd...

Daarom zijn wij nu nog op zoek naar een nieuwe locatie om onze receptie te doen, alleen hebben we niet echt een idee waar...

Wij trouwen in Schoten, dus liefst in die regio, Schoten, Brecht, Sint-Job, Deurne.

Heeft er iemand suggesties voor een goede locatie, liefst plus catering aangezien we nu niet geweldig veel tijd meer hebben?

Dave
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 781

Kathleen

Meld misbruik23-2-2009 17:03:20

Hey Dave,
Wat een ramp! Er zijn twee zalen in de omgeving waar ik aan denk. De oude kaars geloof ik dat het heet ( Deurne) en t Guldenhof ( Loenhout). De kaasboerin is ook in de buurt.
Hopelijk helpt dit een beetje

Dave
20-6-2009
 Meld misbruik24-2-2009 10:10:13

Hey Kathleen

Het was inderdaad schrikken :).

Alvast bedankt voor je informatie, heb ook aan de kaasboerin gedacht, want is op zich niet ver van ons. Maar we zijn gisteren gaan praten met de Mir à L'eau geweest in Schoten, en dat zal het worden (we trouwen voor de kerk ook in Schoten, dus is dichtbij). Er is nu eenmaal ook niet veel keus meer op een toch redelijk korte termijn... En het is echt supermooi zowel binnen als buiten. Het zal zeker duurder zijn dan onze eerste plannen, maar ja, beter een locatie iets duurder, dan niets :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...