Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben ons proefdiner - ons verlovingsfeest - een 10tal maand op voorhand gedaan, en wij hebben 2 verschillende menus samengesteld en die dan getest. Wij hebben per schotel betaald, tegen veminderd tarief.Succes
wij gaan volgende week het voorlopige menu proeven, we trouwen eind mei,we betalen 45euro pp, normaal is de menu 65 euro, een stuk minder dusgroetjs
Hallo, Blijkbaar wordt dit niet zo heel veel gedaan in vele zalen, of vergis ik mij? Onze zaal geeft het proefdiner voor ons en beide ouders (met 6 dus) volledig gratis. Groetjes
Wij hebben daar eigenlijk nooit achter gevraagd. Maar ik denk dat het inderdaad zoals Claudia zegt niet veel wordt gedaan.
Wij mogen gratis proeven voor 4 personen, de andere betealen aan verminderd tarief. Best niet te lang op voorhand proeven, stel dat ze van kok veranderen of zo?
Wij zijn onze menu gaan proeven in de week nadat we de zaal voor het eerst zijn gaan bekijken. We vonden het belangrijk om te proeven voor we de zaal vastlegden. Wij betaalden tijdens het proefdiner de helft van de prijs voor de menu en de drank was gratis. groetjes en veel succes
wij zijn ons proefdinner gaan proeven 3maand voor ons huwelijk, maar we mochten zelf kiezen hoeveel op voorhand we dit wouden doen (ik wou het op tijd om mijn menukaarten af te werken), onze menu was gratis en de ouders waren voor 35euro p/p