Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tekst uitnodiging

23-2-2009 14:15:46
Hallo,
we zijn volop met onze uitnodigingen bezig, maar nu waren we zo een beetje aan het twijfelen ivm de tekst. Wat staat er precies allemaal op jullie uitnodigingen?
En dan bedoel ik niet de gedichtjes.
We nodigen de gasten alleen uit voor receptie + avondfeest (dus niet enkle receptie).
En laat je de mensen bellen als ze komen, als ze niet komen of vraag je om altijd iets te laten weten?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Evelien
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 943

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-2-2009 15:15:25

Die van ons gaat zoiets zijn . Allé denk ik. We hebben binnenkort nog een afspraak met de zaal om zeker te zijn van de uren enzo.

1 augustus 2009 maken wij een belofte aan elkaar
gaan vanaf die dag verder als man en vrouw
geloven en vertrouwen op elkaars liefde en respect
dromen elkaars dromen, zoals niemand anders kan.

Wij vinden het heel fijn als u er die dag bij kan zijn!

Om 13 uur in het Hof d’intere te Wechelderzande voor de huwelijksplechtigheid.
Om 19 uur in feestzaal Den Eyck , Houtum 39 te Kasterlee voor het avondfeest.

Graag hadden wij een seintje vóór 1 juli of u al dan niet aanwezig zal zijn!

Bart Valckx en Carolina Stappaerts
adres
telefoonnummer

cadeautip: envelopke en rek.nr.

groetjes, Carolina

kimberly
21-5-2010
 Meld misbruik23-2-2009 15:38:31

Hey Evelien,

op onze uitnodiging staan de ouders niet vermeld, wij vinden dit niet meer van deze tijd.
Wij geven ook enkel receptie+ avondfeest; maar wij vragen om te verwittigen op ons hotmail-adres. We gaan een hotmailadres aanmaken bv. onshuwelijk@hotmail.com, en op die manier hebben we alle bevestigingen of afzeggingen mooi op een rijtje. Want met het geheugen van mezelf en mijn toekomstige zou er wel het één en het ander kunnen verloren gaan via gsm :)

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...