TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nele
28-2-2009
|
23-2-2009 16:20:49
Wij hebben gekozen voor Crazy van Aerosmith... Gewoon omdat t leuk klinkt, maar heb vandaag de lyrics gelezen en is toch niet zo geschikt... Pfff, niet erg, als we ons maar amuseren! Wij combineren t trouwens met 'you're the 1 that I want' van Grease... Is heel leuk om te dansen! Wij trouwen zaterdag al... groetjes, Nele
|
|
Krista
30-5-2009
|
23-2-2009 19:45:37
Hey Inge,
Misschien eens luisteren naar radio Nostalgie? Daar geven ze veel oude plaatjes op. Daar heb ik enkele weken geleden nog dit op gehoord: "Never knew love like this before" van Stephanie Mills. Als je het ingeeft op google, kan je het wel ergens beluisteren. Ik vond het heel mooi, maar m'n toekomstig ventje was meer te vinden voor bv. "I've been thinking about you" van London Beat. Wij zijn er dus ook nog niet uit.
Groetjes, Krista 30/05/09
|
|
mieke
7-8-2009
|
23-2-2009 20:08:50
wij doen onze openingsdans op "you are" van dolly parton. groetjes mieke 07/08/09
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
24-2-2009 0:07:30
Hallo, voor ons ook geen gewone openingsdans, wij twijfelen nog tussen 'it must be love' van Madness en 'can't get enough of you' van Smashmouth (dit is echt ons liedje)!
Hoe we het gaan uitwerken, geen idee want we zijn geen van beide echt goede dansers, maar gelukkig hebben we nog tijd!
Groetjes
|
|
Kim
12-9-2009
|
24-2-2009 11:08:11
Hoi,
Wij hebben voor Far away van Nickelback gekozen. Een echt kippevelliedje voor ons.
Groetjes Kim
|
|
Vera
22-8-2009
|
25-2-2009 15:47:48
Hey Inge, niet makkelijk hé? Wij zijn er ook nog niet uit. Onze kanshebbers zijn: Magie van Philip Robrecht, Stevie B Because I love you, Franky goes to Hollywood The power of love en Razorlight Wire to wire. She's the one van Robbie Williams heeft ook een vrij toepasselijke tekst. En Ohne dich van Rammstein had ik meteen gekozen, maar mijn vriend vindt dit helaas maar niks.
|
|
Kelly
22-8-2008
|
19-5-2009 9:14:42
Wij denken ook aan Razorlight Wire to Wire als openingsdans. We vinden dit een heel mooi liedje, maar heeft iemand hier soms de tekst en vertaling van? Alvast bedankt kelly
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|