Terug naar overzicht
HalloPersoonlijk heb ik geen ervaring met la sposa of pierre Yves outlet, maar ik had wel hetzelfde probleem als jij. Ik wilde absoluut niet meer dan 1000 euro uitgeven aan kleed + schoenen. Via internet vond ik 'Jarice' in welle. (www.jarice.biz/ ) Ze hebben hele mooie jurken en de prijzen zijn heel schappelijk. Je vindt er makkelijk je gading beneden de 1000 euro. groetjes en veel succes met de zoektocht!
hallo Lieve,Mijn mama heeft voor de trouw van mijn broer en nu ook voor mijn trouw naar la sposa outlet geweest. Het zijn kleren van vorige collectie maar ze zijn heel mooi.Je moet zeker eens langs gaan ze hebben zeker kleren in 38 en 40.groetjessophie
Hello,Ik ben in La Sposa Outlet gaan passen. Ik ben er heel vriendelijk ontvangen en zeer goed geholpen (zonder afspraak!). De meeste kleedjes zijn maatje 38-40-42, maar er is ook een collectie grote maten en kleine maatjes, dus dat zal geen enkel probleem zijn. Ze hebben ook een versteldienst.De prijzen zijn er super: ik heb Mathyro jurken gepast voor 600€, en Linea ook rond die prijs. Ze hebben er ook schoenen en juwelen aan meer dan 50% korting. Het zijn meestal de collecties van vorig jaar en maximaal 2 jaar geleden.Veel plezier met de zoektocht!