TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
4-9-2010
|
23-2-2009 20:18:18
Ik had net hetzelfde idee! Wij hebben ook al twee kindjes en na 13 jaar samen zijn, gaan we nu eindelijk trouwen. Ik had eerst gedacht om een foto te maken van onze twee meisjes in een roeibootje op het meer en dan te spelen met het 'in het huwelijksbootje stappen' maar bij nader inzien denk ik dat ze toch nog wat klein zijn om met zijn tweetjes in een bootje te zetten :o) Maar ons huwelijk is pas voor volgend jaar dus uitnodigingen zijn nog niet meteen aan de orde. Maar ik hoop dat er veel reactie komt op je vraag.
Groetjes,
Lieve
|
|
Cindy
22-8-2009
|
24-2-2009 12:41:40
Hallo,
Op de voorkant van onze kaart komt een foto (zwart-wit) van onze 3 kindjes. Ik ga binnenkort kijken voor hun kledij, zodat ze die al kunnen aandoen voor op de foto. Daarnaast staat verticaal de tekst: mama en papa gaan trouwen, alleen: onze zoon van 6 heeft dat zelf geschreven, heb ik ingescand en dat er bijgevoegd. Aan de binnenkant staat: S, K en F zijn blij u het huwelijk aan te kondigen van hun mama en papa - C en M (onze namen) op vrijdag 28/08/09 om 15u. Dat is dus wat formeel. In de rechterbovenhoek komen wij te staan - mama en papa getekent door onze zoon van 4,5, ook ingescand, verkleind en er bij gevoegd. Zo hebben ze effectief meegewerkt aan de uitnodiging. Daar ons dochter nog te klein is om echt iets te doen bij de kaart, zal zij de dag zelf de ringen binnen rijden op haar fietsje in het gemeentehuis (wij houden geen kerkdienst). Wij maken de kaarten zelf. Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes,
Cindy
|
|
daisy
25-9-2009
|
24-2-2009 13:47:12
hallo,
wij zetten op onze kaart, na lang zeuren moest het maar eens gebeuren. nu heeft mama eindelijk haar zin, ze krijgt haar langverwachte ring.
wat ik ook leuk vond is , de naam ......(familienaam) werd ons al gegeven, nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven.
veel zoekgenot nog, daisy 25/09/2009.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|