Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst door kindjes 'gebracht'

23-2-2009 18:33:56
ik ben op zoek naar een tekstje die ik op onze uitnodigingen wil zetten en dat tekstje wordt zogezegd aangekondigd door onze kindjes bv 'B & W zijn blij dat hun ouders gaan trouwen', maar dan veel origineler. Heeft iemand hier een idee voor?

Bedankt!

Ilse
17-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1109

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik23-2-2009 20:18:18

Ik had net hetzelfde idee! Wij hebben ook al twee kindjes en na 13 jaar samen zijn, gaan we nu eindelijk trouwen. Ik had eerst gedacht om een foto te maken van onze twee meisjes in een roeibootje op het meer en dan te spelen met het 'in het huwelijksbootje stappen' maar bij nader inzien denk ik dat ze toch nog wat klein zijn om met zijn tweetjes in een bootje te zetten :o)
Maar ons huwelijk is pas voor volgend jaar dus uitnodigingen zijn nog niet meteen aan de orde. Maar ik hoop dat er veel reactie komt op je vraag.

Groetjes,

Lieve

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik24-2-2009 12:41:40

Hallo,

Op de voorkant van onze kaart komt een foto (zwart-wit) van onze 3 kindjes. Ik ga binnenkort kijken voor hun kledij, zodat ze die al kunnen aandoen voor op de foto. Daarnaast staat verticaal de tekst: mama en papa gaan trouwen, alleen: onze zoon van 6 heeft dat zelf geschreven, heb ik ingescand en dat er bijgevoegd. Aan de binnenkant staat: S, K en F zijn blij u het huwelijk aan te kondigen van hun mama en papa - C en M (onze namen) op vrijdag 28/08/09 om 15u. Dat is dus wat formeel. In de rechterbovenhoek komen wij te staan - mama en papa getekent door onze zoon van 4,5, ook ingescand, verkleind en er bij gevoegd. Zo hebben ze effectief meegewerkt aan de uitnodiging. Daar ons dochter nog te klein is om echt iets te doen bij de kaart, zal zij de dag zelf de ringen binnen rijden op haar fietsje in het gemeentehuis (wij houden geen kerkdienst). Wij maken de kaarten zelf.
Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,

Cindy

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik24-2-2009 13:47:12

hallo,

wij zetten op onze kaart,
na lang zeuren moest het maar eens gebeuren.
nu heeft mama eindelijk haar zin,
ze krijgt haar langverwachte ring.

wat ik ook leuk vond is ,
de naam ......(familienaam) werd ons al gegeven,
nu krijgt mama hem ook voor de rest van haar leven.

veel zoekgenot nog,
daisy 25/09/2009.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info