Terug naar overzicht
Hoi,Wij hebben het simpel en een beetje traditioneel gehouden... Wij hebben een piramidevormige kaart dus met 3 zijden...Op de 1ste zijde staat: Barbara en Johnny nodigen u graag uit voor de huwelijksceremonie in het stadhuis van Brugge op vrijdag 10 april 2009 om 16uurOp de 2de zijde staat: Onze grootouders en ouders: en dan de namen van grootouders en ouders, daaronder staat ons toekomstig adres en daaronder: Wij zijn blij met uw aanwezigheid, wenst u iets te geven, wij renoveren ons huis.Op de 3de zijde staat: Hier staan we dan aan de rand van een nieuw begin. Dus geef me je hand. Geef me ze allebei en zeg me heel even dat je niet kunt leven zonder mij.Groetjes Barbara10-4-2009
ga eens kijken op de site van buromac, die hebben enkele voorbeelden ik dacht cartarosa ook maar ben niet zeker anders gewoon bij de drukker in boeken gaan kijken, je mag die meestal enkele dagen meenamen naar huis en dan kan je iets leuk zoeken.Of gewoon naar de AVA gaan daar zijn ook boeken, kan je rustig bekijken en niemand dat op je vingers staat te zien.Groetjesgroetjes
http://www.trouwshop.com/_forum/forum_posts.asp?TID=930... hier vind je er veel...