Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenweekend

23-2-2009 19:17:13
Hallo iedereen!
Ik moet een vrijgezellenweekend organiseren voor mijn vriendin en heb gehoord dat er een soort quiz is met vragen over bruid en bruidegom. Heeft iemand deze quiz of andere ideeën voor zo'n weekend?
De quiz mag je doorsturen naar sofie.vogels@yahoo.com

Sofie
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1200

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-2-2009 14:28:46

Ik had voor mijn vriendin haar vrijgezellenavond zelf een kwis in elkaar gestoken. De categorieën van vragen gingen over hem, haar, hun hobby's, land van afkomst, interesse's,...
Erg persoonlijk en best wel leuk want bij vele vraagjes komt een verhaaltje boven en ben je gezellig aan het tateren.
Wel veel werk! Je bent er een paar avondjes mee bezig, maar dankzij google en wikipedia kom je veel te weten over de thema's naar keuze.
Ook het bordspel had ik zelf gemaakt en ingekleurd (geen kleurenprinter).
Op het bord waren dan vakjes waar je een vraag moest trekken, iets moest drinken,...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...