Terug naar overzicht
De reden waarom ik het vraag: ik ben nogal aan het worstelen met mijn dieet dat ik bij Bodystyling volg.Valerie04/07/09
Hoi, Ik ken het... Bodystyling heb ik jaren geleden ook geprobeerd en het hielp tot op een bepaald moment. En toen raakte ik ontmoedigd. Ik ben er dan mee gestopt en alle kilo's terug bijgekomen. Ik doe nu Weight Watchers, maar niet in groep, op mezelf. En dat lukt heel goed! Ik heb me een hele tijd geleden dat basispakket aangeschaft. Ik ben niet sindsdien vollebak aant dieten, maar ik grijp er regelmatig naar terug. Het is geen wondermiddel he, maar het is goed vol te houden. SUCCES!!Groetjes, Sarah
ik sta nu ook serieus op dieet .. volgende week vrijdag eerste pas kleedje en kwas serieus wat bijgekomen sedert ik het besteld had vorige zomer .... ondertussen is er al een deeltje terug af .. maar een dieet is een noodzaak voor mij nu ...nu al 4,2kg af .. nu vrijdag terug op de weegschaal .. hopelijk ist weer goed ...
Ik volg op regelmatige tijdstippen een proteïnedieet. Ik doe dit een week of 2 dan ben ik ongeveer 4 kilo kwijt en dan gezond eten. Soms laat ik mij eens gaan en dan grijp ik terug naar het dieet.
Hier nog een bruidje op dieet ! Ik heb vroeger ook bodystyling gedaan maar vond het eerlijk gezegd erg duur en nadat ik stopte was ik alles terug bij, echt zonde van het geld. Nu probeer ik ook op de weight watchers manier het thuis zelf wat op te volgen en wat te sporten. Dit lukt voorlopig vrij goed. Succes allemaal !
Ik ben sinds iets meer dan een maand op dieet bij een diëtiste. Vroeger ook al weightwatchers en bodystyling geprobeerd maar was niet 'persoonlijk' genoeg voor mij. Nu echt individueel advies.De ontwerpster die mijn bruidsjurk aan het maken is, was wel minder blij met mijn dieetsucces omdat het eerste pasmodel gemaakt was op mijn maten van voor mijn dieet. Nu moet ze alles dus versmallen en ik ben nog niet van plan om te stoppen met diëten. Wil nog ongeveer 2 kilo vermageren.
Hye Valerie,zoals bruidjes hieronder vertellen is weightwatchers een goede methode. Maar je moet het natuurlijk zoals met ieder ander dieet het volhouden. Ikzelf heb al een hele leven last van bijkomende kilos. De feestdagen waren een hel en nu komt mijn verjaardag eraan. Ik moet nu terug een kilo of 8 afvallen.Daarvoor grijp ik terug naar de methode van Weight watchers, maar onder controle van de huisarts die mij iedere maand gaat wegen (zonder controle hou ik me niet altijd aan het regime :-) .Veel successophie
Voor mij geen dieet.. Mijn verloofde trouwt met mij zoals ik ben.. Mijn jurk slokt mij in op de plaatsen waar het moet.. Dat is voor mij genoeg.. Maar de bruidjes die toch dieten.. Veel succes
hey,Ik trouw van de zomer en ben nu 2 maanden aan figurellen.Ik wou gewoon een beetje sporten alhoewel je dit moeilijk sporten kan noemen.Figurel is goedkoper dan bodystyling en het is eigelijk allemaal het zelfde van oefeningen enal.Nu loopt er een actie dat je 60 euro minder betaald dus goed meegenomen he.Ik ben niet erg dik ik ben 1.60 en weeg 49 kilo.Ik volg het dieet van figurel niet en ben toch al 3 kilo kwijt ik vind dit wel een teken dat het werkt.Mijn lichaam ziet er veel strakker en beter gevormd uit.En zoals met alles wat je doet van dieeten of sport je moet het toch onderhouden.Groetjes an
ik zou misschien naar infraligne gaan eerst kijken of het werkt bij me collegas :d
Dieeten ga ik niet doen, hou ik toch niet vol. Wel ga ik binnenkort terug bodyjammen en ik hoop op beter weer dan kan ik weer regelmatig gaan 'start to run'nen.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Halloeerst en vooral goed onthouden dat we gelukkig moeten zijn hé bruidjes. ik heb jaren bodystyling gedaan tot het mijn strot uitkwam. had er wel telkens succes mee. Ik heb nu 2 kindjes en mijn figuur is niet meer wat het was. ik ben in augustus naar een dietiste geweest en wat meer groenten enzo beginnen eten. in combinatie met een beetje sport zoals shake gym = dansen; en nu en dan eens lopen, zijn er al 8kg af. Wat ik wel kan aanraden, is om wat vitaminen bij te nemen. zo blijf je sterk en goed terwijl je afvalt hé. Voor de mensen van West-Vlaanderen, als jullie info over mijn dietiste willen mail me gerust; isabel.ingels@telenet.beze doet het supergoed en niets is verplicht, je moet het zelf aanvoelen, ze zoekt een aangename manier om af te vallen. Geef toe, dat is al wat anders dan "neen voor dit en neeen tegen dat en blablabla"....zo geef je vlugger op hé.Succes hé meidenIsabel12-12-09
Oeps, op verkeerde toets gedrukt... Dus wat ik wou zeggen: ik heb een jaar geleden infraligne gedaan, en was op 10 weken 10 kilo kwijt. Die zijn er een 7 maanden afgebleven, maar dan was het om zeep, heb toen TOTAAL niet meer op mijn eten gelet, en nu ben ik wat kilo'tjes bijgekomen. En aangezien mijn maten toen waren genomen voor m'n kleed, wil ik dus wel terug 55kg wegen. Dus nu doe ik terug 2x in de week infraligne (soort Bodystyling) en ik ben gerust dat deze er terug af zullen gaan! En natuurlijk op eten letten is belangrijk. Ach zolang we ons maar goed voelen, dat is het belangrijkste!! :-)