Terug naar overzicht
Hoi Nathalie, meestal wordt dit niet verhuurd omdat het voor bv. events maar 1x gebruikt wordt en dan weggedaan omdat het meestal wat vuil is. Wat je kan doen is bv. gaan vragen op zo een event bij de opruim als je een stuk moogt meenemen. Persoonlijk zou ik het gewoon aankopen. Dan heb je een mooi zuiver stuk. En voor de prijs moet je het niet echt laten, want dat valt goed mee. Ik kan er altijd wel eens achter horen als je wil. Groetjes, Bart www.motionpictures.be
mag je zeker doen. Bedankt voor de snelle reactie. Je kan mij mailen op nathaliedewil@hotmail.com
Je kan dit ook gewoon bij "Boels" kopen. Zij hebben centra over het ganse land, je moet maar eens googlen
Hoi,Wij hebben rode loper gekocht in carpetland. Hebben 15€ betaald voor 2x 1m op 4m... Hebben dus 1m/4m voor aan onze voordeur en 1m/4m voor aan de feestzaal... Best betaalbaar vond ik...Voor de buxussen kan ik niet helpen, ben niet van die omgeving...Barbara10-4-2009
Hoi Nathalie, Ik heb voor ons huwelijk een rode loper gevonden via kapaza om te huren. Ben zelf ook van Sint-Truiden en de rode loper komt van Beringen. Ik hoop alleen dat hij zal meevallen he. Maar soit. Ik betaal 30 euro voor 30 meter. En voor die buxussen zou ik eens op de Tiensesteenweg bij de Bloemenhal gaan vragen.Succes!Groetjes, Sarahsarahenbarttrouwen@live.be
Dag Lien,Ik zit even te kijken op de website van Boels, maar vind het niet terug hoor?Marieke
Hoi,Onze ceremoniemeester in Landen verhuurt ook rode lopers aan 3€ de meter. Kijk eens op http://www.bolero-huwelijksinfo.be/ GroetjesElke05/09/09