Terug naar overzicht
Dag Tilly,Ik huw op 31/03/2006 en heb mijn kleed ook nog niet. Ik zal in oktober gaan kijken omdat dan de nieuwe collectie er is. Ik had ook rond gevraagd wanneer ik moest gaan kijken en de meesten zeiden 7 a 6 maanden op voor hand. Je hebt dus nog wat tijd.Groetjes Davine
Hey Tilly,je hebt inderdaad nog meer dan tijd hoor. Als ik jou was zou ik ook wachten tot oktober wanneer de nieuwe collectie in de winkels hangt.groetjeskathleen03.12.05
hoi tillywij trouwen op 1 juli 2006 in tegenstelling tot jou heb ik mijn trouwkleed al wel gekozen maar dit komt omdat dit jaar mijn broer getrouwd is en ik mocht mee gaan kiezen voor mjin schoonzus... natuurlijk zag ik in de collectie van 2005 een mooi kleed hangen, en dit kot mji dan nu heel goed van pas want het staat mij ongelooflijk mooi...groetjesels
HoiWij huwen 8 juli 2006 en ik zal ook wachten tot in de herfstvakantie om mijn jurk te gaan kiezen...Dan zijn we zeker nog niet te laat hoor ;-)Groetjes
Helaba,wij trouwen op 27.05.06 ben ook nog niet gaan kijken naar trouwkleed. Ik denk ook zo in november ongeveer te gaan kijken.Lijkt me dan nog meer tijd dan genoeg is dan nog 6 maand en dan kan je uit de nieuwe collectie kiezen.dada
Je kan er van uitgaan dat je ongeveer een half jaar voor je trouwdag je jurk gaat uitzoeken, dan is er nog genoeg tijd voor de bestelling edgr karin
hey halloik weet niet of jullie met een fotograaf willen werken maar jullie mogen altijd vrijblijvend een afspraak maken zodat ik mijn trouwfoto's aan jullie kan tonenen wie weet komen we wel tot een goede samenwerkinggroetjeskomakino photography