Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aankondiging

24-2-2009 12:52:39
hoi iedereen,

Naar sommige mensen sturen wij alleen een aankondiging.

Maar dan lijkt onze kaart wel heel leeg...

Er staat dan op wanneer we trouwen, kerk, burgelijke trouw en dan onze gegevens.

Heeft er iemand misschien een mooi gedichtje voor erbij te zetten? Of een voorbeeld van een iets langere tekst...?

Gr

Karen

Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 598

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-2-2009 13:25:23

Geen antwoord op je vraag, maar een nieuw vraagje:
Waarom zou je naar mensen enkel een aankondiging sturen zonder uitnodiging voor receptie, avondfeest, dessertenbuffet of wat dan ook.

Gewoon een vraagje, hoor.
Ik wist niet dat dat gedaan werd.

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-2-2009 13:25:25

Waarom zou je naar mensen enkel een aankondiging sturen zonder uitnodiging voor receptie, avondfeest, dessertenbuffet of wat dan ook.

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-2-2009 13:25:28

Karen

Meld misbruik24-2-2009 13:30:27

wel het zijn maar 8 aankondigingen.

bv, voor het werk, en mijn grootvader zou het wel leuk vinden als zijn broers en zussen op de hoogte worden gebracht met een aankondiging. (En heb die mensen eigenlijk nog maar 2 keer gezien)

En wij hebben geen receptie...
Allee, jawel.
Maar het eten doen we alleen met suite.
En daarna geven we een dansfeest...

Karen

Meld misbruik24-2-2009 13:42:26

Hoe komt het eigenlijk dat jou bericht 3X na elkaar verschijnt?

Is dat een foutje vd site?

Freija
23-5-2009
 Meld misbruik24-2-2009 14:37:50

wij versturen ook aankondigingen, vooral onze ouders vroegen dat, voor de buren enzo.
Bij ons staat er ook niet veel op, enkel de aankondiging van ons kerkelijk huwelijk.

Het zinnetje: vrijblijvende tip (cadeau) zullen we ook maar weglaten :) want dat vinden we raar. niet?

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-2-2009 14:47:00

@Karen:
Als je op 'verzenden' enkele keren duwt, dan verschijnt je bericht ook enkele keren na elkaar!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-2-2009 15:04:39

Karen,
Zal mijn fout geweest zijn dat mijn berichtje drie keer kwam.
Ik duwde op verzenden en er gebeurde niks, dus duwde ik nog eens. Weer niks. Dus duwde ik nog eens... En plots was het weg, blijkbaar drie keer.
Computer te traag en ik te ongeduldig.
Sorry.

Karen

Meld misbruik24-2-2009 16:44:11

Ja, wij laten natuurlijk ook het envelopje weg... Zou ik ook maar raar vinden...

De viering in de kerk is ook al een feest he...
En voor oudere mensen is dit toch een gebeuren waar ze graag op aanwezig zijn.

katleen
8-8-2009
 Meld misbruik24-2-2009 18:12:42

wij gaan ook werken met een aankondiging, onder andere voor de collega's van mijn man (geeft momenteel les in 3 verschillende scholen), de kindjes van zijn klasjes, enkele collega's van mijn ouders en nog wat vage kennissen van ons en onze families. Wij geven ook geen receptie maar we voorzien na de mis wel een ijskar en een drankje. Miss een idee?
Onze aankondiging zal een kleinere versie zijn van de uitnodiging, zo is deze niet zo leeg
groetjes
Katleen
8-8-09

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik24-2-2009 20:57:14

ik zou het eigenlijk heel raar vinden om alleen een aankondiging te krijgen.

ik zou ook niet naar de kerk komen dan. Dat zou voor mij geen feest zijn om eerlijk te zijn

Freija
23-5-2009
 Meld misbruik24-2-2009 22:20:49

het is ook niet altijd de bedoeling dat die mensen gaan komen, maar wel dat ze op de hoogte gebracht worden.

ex collega's van me wil ik laten weten dat ik trouw, heb daar nog keer sporadisch contact mee en als die komen, super!! komen die niet, geen probleem, maar dan weten ze het wel. Idem voor buren, kenissen... Sommigen vinden dat ook wel leuk dat er toch aan hen gedacht wordt zonder dat er meer is.

Karen

Meld misbruik24-2-2009 22:49:40

en zo zal je nooit goed kunnen doen...

Als je geen aankondiging stuurt, zullen sommige mensen op hun tenen zijn getrapt omdat ze niet op hoogte werden gebracht.

En als je er dan wel één stuurt zullen ze teleurgesteld zijn dat ze niet op het avondfeest worden uitgenodigd...

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik25-2-2009 13:54:53

hey Karen

Aankondigingen kennen veel aanhangers en veel tegenhangers.
Ik ben eerder een tegenhanger.
Mijn moeder heeft de oren van mijn kop gezaagd voor aankondigingen. Altijd dat zinneke 'ge zou beter aankondigingen maken' ik werd er gek van!

Ik vind een aankondiging gewoon zo gek. Dat is precies zeggen van: 'we willen het je wel laten weten voor het geval je een cadeau wil geven, maar je bent niet belangrijk genoeg om erbij te zijn'.
Allé dat is mijn aanvoelen bij een aankondiging. Ik krijg liever niets dan zoiets eerlijk gezegd... Maar goed in sommige omstandigheden is dat misschien interessant, maar ik kan er direct geen bedenken...
Nog veel succes met de voorbereidingen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info