Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Thema sprookjes

24-2-2009 13:59:42
Hoi iedereen,

graag hadden wij onze tafelverdeling in het thema van sprookjes gedaan.(omdat wij elkaar op een echte sprookjeslocatie nl. Disneyland hebben leren kennen) Een hele tijd terug ben ik er op een forum eens iets over tegengekomen, maar ik kan het nergens meer terug vinden. Heeft iemand tips/leuke ideetjes/...?(liefst niet disney, maar echt ivm sprookjes?)

Alvast reuze bedankt!!

Eef

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 927

Eef

Meld misbruik24-2-2009 14:15:48

Toch nog even zeggen: het is niet de bedoeling om de 'kitsh' kant op te gaan.

Inge
24-4-2015
 Meld misbruik24-2-2009 22:01:57

hoi,
ik las dat jullie elkaar in disneyland hebben leren kennen en mijn lampje ging branden. Je kan bijvoorbeeld de tafels verdelen in de attracties van disneyland.
En over de sprookjes, kan je bijvoorbeeld sprookjes duo's nemen zoals hans en grietje, de broers grimm ofzo... hoop dat ik je iets verder kan helpen.
groetjes
Inge

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-2-2009 22:57:15

Hoi,

Ik dacht aan:
verschillende sprookjes, de tekst van een sprookje op tafel leggen. De gasten een deel van de tekst geven, ze moeten dan zoeken bij welk sprookje ze horen. Dit mag dan wel niet te moeilijk gemaakt worden. Je kan dan laten afroepen bv. Belle en het beest mogen binnen komen. Die het echt niet weten zullen als iedereen binnen is nog wel een plaatsje vinden.

groetjes, Carolina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...