Terug naar overzicht
Ik heb mijn droomjurk tussen hun collectie gevonden :)Maar de eigenlijke jurk wordt pas 26 maart geleverd, dus voor die tijd kan ik geen 100% accuraat oordeel vellen.Ik heb mijn jurk bij FarahLove in Zwijndrecht besteld. Ik heb er ook verschillende gepast van hun collectie. Ze zaten comfortabel en de kwaliteit van wat ik gepast heb was goed en de afwerking was mooi. En qua prijs liggen ze vrij laag :)
Hier hetzelfde verhaal.Ik heb ook een kleedje van die collectie, wel van vorige collectie, gekocht en ook bij FarahLove.Ik was heel erg tevreden over het comfort en ik vond het onmiddellijk heel erg mooi.En jep, dezelfde opmerking over de prijs. Als je hier soms prijzen ziet vernoemen, dan heb ik een goedkoop kleedje! Mijn voordeel was ook nog wel dat ik een "showroommodel" heb. Dat paste als gegoten, dus er moest geen nieuw besteld worden.Op 20 maart mag ik terug gaan passen... het is aftellen! :-)
wat is laag van prijs?
De prijzen beginnen rond de 500eur, tot zo'n 1200eur, naargelang de stof en of het een jurk is of een 2-stuks :)
Die van mij was inderdaad € 750.