TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
danitsja
|
24-2-2009 16:32:07
ik ga dit allesinds ook doen!!! de tips zijn zeker goed insmeren (je gezicht) met hydraterende dagcrème want ook van en droge huid kan je bubbels krijgen! (milia's noemt dit)
succes! danitsja 9juli2010 http://kurtendanitsja.bruiloftsite.nl/
|
|
Deborah
4-4-2009
|
24-2-2009 16:44:29
ik ga ik zeker nie doen, heb veel te schrik voor huidkanker en zo. bovendien hebt niet echt een lichte huid, dus ik zal het ermee moeten doen.
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
24-2-2009 17:13:29
Hey Deborah
Ja, dat begrijp ik. Ik ben daar liever ook wat voorzichtig mee,dus probeer ik hierin ook niet te overdrijven, maar ik begrijp je reactie.
Groetjes Caroline
|
|
Annelies
17-4-2009
|
24-2-2009 17:14:35
Ik ga het doen, vooral voor mijn rug: ik heb nogal last van acné op mijn rug en een wat zon(nebank) doet daar goed aan om tijdelijk de huid wat te vereffenen (is geen blijvende oplossing). En aangezien ik een bustier heb en mijn haar opgestoken zou het geen zicht zijn met schouders die vol pukkels staan...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
24-2-2009 17:26:38
Ik ben nog nooit naar de zonnebank gegaan, maar ga dat voor mijn huwelijk toch doen, denk ik. Ik bruin nogal gemakkelijk en dan sta ik daar met armen waar mijn T-shirtjes instaan... Ik heb een haltertop, dus spaghettibandjes e.d. zullen anders wel te zien zijn. In het sportcentrum waar ik bodyjam hebben ze ook een zonnebank. In plaats van dan een saunake te doen met mijn collega, zal ik onder de zonnebank gaan, hé!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
|
|
vanessa
23-5-2009
|
24-2-2009 18:13:08
ik ben nu met een kuur begonnen (2tal weken geleden, ik ga 3x per week op de lichtste zonnebank als tip: ik lig de ene keer op me buik met armen omhoog, volgende keer op rug met armen naast me en wissel dit telkens af voor volgende reden: ik steun blijkbaar nogal op 2 punten op m'n rug waardoor deze 2 plekken wit blijven, maar door af te wisselen wordt dit weggewerkt, en ook het feit dat ik onder m'n oksel geen 2 witte holtes wil, als je dan je arm omhoog doet valt het anders erg op dat dit veel bleker is ... kheb het moeilijk uitgelegd zeker? maar jullie begrijpen m'n kunsten wel hé groetjes!
|
|
heidi
|
24-2-2009 18:53:26
ook ik doe zonnebank, dit om mooi egaal bruin te zien. ik vind me mooier wat bruiner en tegen Mei zal ik nog niet veel zon gezien hebben, dus zonnebank dan maar (ben er al mee gestart)
|
|
Van Gelder
18-8-2018
|
24-2-2009 19:13:09
Bedankt voor jullie reacties
@ Vanessa: Slim gezien hoor, ik begrijp je volkomen @ Heidi: ik trouw ook in mei, den 30 ste, en jij?
|
|
Sarah
30-5-2009
|
24-2-2009 19:22:39
Yep, hier nog een zonnebankerje :-) Ik ben nog niet begonnen en trouw op dezelfde dag als jij. Ik denk dat ik midden maart ga beginnen. Het is maar om wat kleur te hebben dat ik daar niet sta als een melkfles! :-D
Groetjes, Sarah
|
|
Anne
|
24-2-2009 19:47:57
Ik trouw ook 30 mei en ben al gestart met de zonnebank op de fitness, het is een snelbruiner waarbij je recht moet staan, ik ging eerst twee keer per week en nu ga ik nog ongeveer één keer om gewoon niet té bruin te worden maar wel een mooi gezond kleurtje te hebben. Ik hou er zelf niet echt van om in de winter bruin te zien (vind da een beetje vreemd) maar ja voor de trouw wil ik dit wel een keertje doen :)
|
|
Sara
12-9-2009
|
24-2-2009 22:14:53
Wij trouwen in september, en ik ga binnenkort toch ook voorzichtig starten met zonnebanken. Ik bruin heeeeel traag, dus op tijd beginnen is de boodschap. Ik heb hier een zonnehemel staan, maar het is altijd zo een opgave om daaronder te gaan, ik haat het echt, maar ja, ne mens moet er iets voorover hebben he :-))
|
|
s
1-6-2007
|
24-2-2009 22:19:51
Ik ben in de winter getrouwd en vond dat dus niet nodig. Verder zie ik altijd bleek, ook in de zomer. Ik wilde er graag naturel uitzien op mijn trouw en mezelf zijn, dus geen zonnebank voor mij. (ben ook niet naar kapper of visagiste geweest omwille van die redenen)
Tips: Smeren, zeker je gezicht en gevoelige delen!!! Ook onder de zonnebank!! Sunblok is in Amerika goedgekeurd als anti-verouderingscreme. Ok, Amerika is niet meteen een land om goede vergelijkingen mee te maken, maar in dit geval ga ik absoluut akkoord en begrijp ik waarom. En langzaam opbouwen! Niet te snel willen bruin worden en je geen sterke lampen laten aanpraten of langere duur als je de vorige keer er roos uit zag. Verbranden is niet goed! Ok, je wordt bruin, maar geef je huid tijd!
(Door mijn licht huidtype, sproeten en vele moedervlekjes ben ik een risicogeval op huidkanker en ik moet daar tegen anderen over kunnen zeuren. Waarschijnlijk komt mijn berichtje een beetje overdreven over, maar je hebt maar één vel en één leven.)
|
|
Sanne
22-8-2009
|
25-2-2009 15:56:38
Ik ben elk jaar al naar de zonnebank geweest en ben het nu wel wat gewend. zaaaaaaaaalig trouwens! Ik moet zowiezo naar de zonnebank want mijn kleed is spierwit en dus ik ook! 1 tip kan ik je meegeven! denk nooit dat je huid veel meer afkan dan de gewone zon!!!!! dit kan heel erg pijnlijk zijn en als verbrande kalkoen wil je zeker niet in je kleed staan hoor! begin op 15min en bouw op! nooit 30min van de 1ste keer!!!!
veel zon-genot!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|