Terug naar overzicht
Ik zou als ik van jou was, er toch even naar bellen of er naartoe gaan.Er is vast wel een moment wanneer hij thuis is en jij ook!!Mss een uurtje vroeger stoppen van je werk!Hoe was de relatie voor je trouwplannen met je papa?Ok met je zus niet zo goed, maar zou zo snel mogelijk dit afhandelen want wie weet wat gaat ze niet tegen u papa zeggen!!groetjes,Debby8-8-2009
ik kan niet zomaar een uurtje stoppen met werken dit mag niet. ik werk altijd 's avonds of snachts.mijn relatie was niet super maar ik dacht niet dat dit zo erg was dat hij niet naar me trouw zou komen.ik zie me papa graag ik was altijd zijn kleine meid en die scheiding van mn ouders hebben alles kapot gemaakt.
gewoon laten weten dat je hem er héééél graag bij hebtdat je hem op je 12e gekwetst hebt vind ik geen reden.de meeste kiezen op hun 12e voor hun mama!!!
Hey,Ik zou toch bellen als ik jou was. Wie weet waar baseert je zus zich op om je dat te zeggen? Misschien heeft ze hem fout begrepen of wilt ze stoken?Ik zou zeker niet opgeven als je hem er graag bij wil.Veel succes,Evelien
Van wie mag je niet bellen? Ik zou toch zeker contact met hem opnemen om hem duidelijk te maken dat je hem er wél bij wil!Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
momenteel antwoord hij niet mijn papa. ik kan nu ook niet passeren moet straks ergens zijn. en daarna werken wie weet als ik eerder klaar weg ben bij die ene persoon kan ik eens vlug passeren, maar wat dan als ik ween en dan met rode ogen en opgezwollen gezicht gaan werken ze zullen me graag zien komen ...bedankt voor de reacties ik hoop dat mijn zus idd gewoon stookt en niet gelijk heeft!
Danitsja,Gewoon met hem gaan spreken, dat moet daarom niet vandaag of morgen, zet alles goed op een rijtje, het is belangrijk, maar je hebt nog even hé tot 2010.Echt gewoon eens naartoe gaan, is het beste haar, zo kan hij niet weigeren hé, telefoon kan je niet afnemen,maar als u dochter voor de deur staat...En als hij nog voet bij stuk blijft houden, is het jammer, maar ik heb via dit forum ook een meisje leren kennen en haar vader was niet aanwezig op haar huwelijk & ze heeft toch een super dagje gehad.SuccesMarieke18/04/2009
Je kan ook nog altijd een brief schrijven. Ik zou dan niet te veel over het verleden praten maar eerder over het nu. Wat hij nog voor je betekent enzo. Waarom je het belangrijk vind dat hij komt.groetjes, Carolina
Ik zou persoonlijk ook voor zijn deur gaan staan tot je "face to face" kunt spreken. Er samen rustig over babbelen en hem duidelijk maken dat de omstandigheden het misschien niet tonen maar dat hij echt nog heel veel voor jou betekent en dat je hem er graag bij wilt hebben.Veel succes ermee!
bedankt voor de reacties!ik ben terwwijl al boven de eerste schok en zal idd eens als ik kan naar hem gaan en praten erover.thx!!!!
hey Danitsja!Wat een wreed nieuws seg pfoe!Ik hoop dat een gesprek oplossingen biedt.Ik vind het behoorlijk laag dat hij je doorsteekt dat je 'gekozen' hebt vroeger, maar goed het is niet omdat je zus dat zegt, dat hij dan ook effectief meent. Het kan altijd een zwak moment geweest zijn.Ik hoop voor jou dat alles op zijn pootjes valt!
bedankt iedereen!ja ik trek het mij blijkbaar toch redelijk aan.ik ben daarpas naar dokter gegaan heb een maagontsteking oorzaak kan stress of een virus zijn.
Hey,Ik zou ipv te confronteren een brief schrijven.Een brief waarin je alles wat voor jouw belangrijk is kan vertellen. Ook het waarom en hoe.Rechtstreeks naar je papa en niet via een omweg. Geef hem eventueel zelfs persoonlijk zonder meer. Maar schrijf het van je af. Ik kan me niet inbeelden ( op dit ogenblik kan dat wel zijn houding zijn) dat hij de trouw van zijn dochter zou willen missen.Sterkte Guy
Hey, ik had gisteren al gereageerd. Ik zou ook een brief schrijven. Zoals Guy hieronder ook al zei. De rede: als je een confrontatie aangaat en hij reageert niet meteen positief is het heel moeilijk om geen verwijten naar elkaar te beginnen maken. Dan maak je het misschien alleen maar erger. Ook als je een brief schrijft kan je er eerst rustig over nadenken. Stuur hem nog niet direct op, laat hem misschien een dag of 2 liggen, lees hem eerst nog een paar keer na. Als je oog in oog staat ga je waarschijnlijk veel dingen vergeten die je wou zeggen. groetjes, Carolina
schrijven kan langs de andere kan ook overkomen dat je geen moeite doet om eens langs te komen, bij schrijven zie je de oprechtheid niet... Ik zou gaan als ik jou was en echt tonen hoe zwaar je dit valt... Veel succes!