Terug naar overzicht
het belangerijkste heb je toch al vastgelegd, nu is het afwerking van je dag, misboekje maken, gastengeschenkje zoeken indien nodig, uitnodigingen, menukaarten,... allemaal dingen waar je nog tijd voor hebt
Hoi Patricia Wij trouwen net als jullie op 25 juli 2009 :-) Wat wij zoal geregeld hebben; -kerk+stadhuis-feestzaal-dj-rode loper-vuurwerkstokjes-bedankjes-misboekjes moet nog door de pastoor worden goed gekeurd-ringen-vervoer-huwelijksreis mexico-foto+videograaf-trouwjurk-kostuumdat is het zo wat tot nu :-)
Wij trouwen de week na jullie. Ik zou als eerstvolgende zoeken naar vervoer, een dj en een kostuum. Daarna de ringen (maar wij hebben ze bv. al op 2 weken) en het misboekje.Wij staan al ietsje verder. Je kan onze voorbereidingen volgen op onze website (zie onderaan).Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
Hey Patricia,ook wij trouwen op 25 juli!! Ik zou me nog niet te veel zorgen maken. Wat bij ons al in orde is:- Feestzaal met DJ- Kerk en muziek bij de kerk- Fotograaf- Ceremoniemeester- Vluchten voor de huwelijksreisbestemming- TrouwkleedVerder hebben we het idee voor de uitnodigingen en bedankingen, gaan we een van de weken naar de notaris. En ook mijn toekomstige gaat een van deze weken om zijn kostuum.Ah ja, deze week gaan we onze trouwringen bestellen. Nu ik het hier allemaal zo opsom, vind ik het echt wel spannend worden.Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!!Groetjesannelies
ook wij trouwen op 25 juli 2009!wat bij ons in orde is:feestzaalgemeentehuis(voor de kerk trouwen we niet)fotograaftrouwjurkkostuum (incl sokken en schoenen)getuigenvoorlopige gastenlijstDJwat als volgende op ons lijstje staat zijn de uitnodigingen en misschien een videograafvoor de rest nog te doen: live muziek voor de receptie, openingsdans kiezen, ringen, vervoer, ...het begint nu toch al serieus te korten vind ik! ik kijk er zo naar uit!