Terug naar overzicht
Ik ben gewoon eens binnengesprongen op de pastorij (heeft openingsuren zoals in een winkel! Hihi!). Daar hebben ze ons huwelijks vastgelegd in de agenda. De pastoor was niet aanwezig (zoals dikwijls het geval is). Heb dan zijn telefoonnr. gekregen en zo hebben we een afspraak gemaakt voor de administratieve rompslomp (we moesten dan de trouwboekjes van onze ouders meebrengen, omdat daarin ons doopsel vermeld staat). We hebben dit al vrij snel gedaan. Dat was geen probleem. We moeten dan wel nog eens later langsgaan ivm de eigenlijke viering.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl
hallo, Ik heb gewoon eens gebeld en dit telefonisch vastgelegd, we moeten wel binnenkort eens gaan om bepaalde dingen te bespreken...04/07/09, Evelien
Dag VickyWij wonen momenteel ook in Laakdal(Veerle) maar wij trouwen voor de kerk in Westerlo. Ik heb dit vorig jaar in februari al telefonisch vastgelegd, dus ik zou gewoon een keertje telefoneren.Groetjes Joke30/05/2009
Dag VickyJe moet idd gewoon naar de pastoor bellen!En vraag gewoon om een afspraak te maken om eens te bekijken wanneer de kerk nog vrij is.De kerk kan je ruim op voorhand vastleggen (ik weet niet zeker of het 1 jaar is, maar de kerk lag bij ons in ieder geval voor het stadhuis vast). Dat is niet nodig, want het aantal kerkelijke trouwen is straf afgenomen, maar goed, het zekere voor het onzekere best hé