Terug naar overzicht
Gulden middenweg?? Nikske gulden middenweg!! Je eigen zin doen!!Dat je ouders eens naar een goed restaurant gaan. (ok, deze zin is er een beetje over, maar ik post hem toch)Niet echt subtiel van mij om het zo te verwoorden, maar euh... zo bedoel ik het gewoon!Echt meid, JIJ (jullie) moeten je goed voelen bij de zaalkeuze. Ok, toegegeven soms doe je dingen om andere mensen te plezieren, maar vergeet niet dat het jullie trouwdag is en het normaal niet de bedoeling is dat je ooit nog deze kans krijgt!!!!Als je echt een zaal vindt die zowel jullie zelf als jullie ouders leuk vinden is dat heel mooi meegenomen, maar anders hebben jullie ouders gewoon pech.Trouwen draait normaal niet alleen rond lekker eten.(Ok, nu zwijg ik want ik ben een beetje aan het doordraven.)Met de zalen heb ik geen ervaring, maar probeer ze eens op te zoeken via de zoekfunctie boven aan deze site. Misschien vind je nog oude berichtjes over één van de zalen waar je iets van kan opsteken.Lindenhof in Deerlijk heb ik precies nog al eens weten passeren.
Wij zijn 2 jaar geleden naar een feest in Maelstede geweest. De keuken was super en de sfeer ook!We zijn er voor ons eigen feest ook gaan informeren, maar hebben toch een andere zaal gekozen.
Hey,Wij trouwen dit jaar in augustus en hebben gekozen voor het vijverhof in wevelgem, is onlangs volledig vernieuwd, een jong interieur en in sommige zalen uitzicht op de vijver!Neem eens een kijkje op www.vijverhof.be GroetjesTine28-08-09