TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
27-6-2009
|
24-2-2009 20:11:57
Hey,
Ik weet niet vanbuiten of ze daar deze modellen hebben, maar in Robel in Roeselare hebben ze echt veel Pronoviassen! Ik had er ook ééntje op het oog, en ik heb aan de telefoon gevraagd of ze die hadden, toen ik belde voor mijn afspraak. En ze hadden hem nog ook, maar ik ben uiteindelijk toch met een andere Pronovias buitengegaan. Ik heb er wel 15 gepast, dus er moet denk ik toch één tussenzitten uit je lijstje? Ik zou eens bellen, ze zijn daar alleszins supervriendelijk, echt een super service! Mijn Pronovias kost ongeveer 1800 euro... Ik dacht dat ze zo ongeveer schommelen tussen 1600 en 1900 euro.
Succes! Lieve 11/07/09
|
|
Vicky
5-9-2009
|
24-2-2009 21:01:51
Hey, Mijn Pronovias komt van bij Le Chapeau in Antwerpen. Echt een superwinkel, moet je naartoe gaan, alleen al voor de ervaring. Prijskaartje ongeveer 1350€ zonder retouches. Bij Maxim's couture in Mechelen en Aarschot hebben ze ook Pronovias in de collectie. Veel succes en vooral genieten!
|
|
Nele
26-7-2008
|
25-2-2009 8:57:21
Hey Catherine,
ik ben ook getrouwd in een pronovias. Ze was gewoon super! Ik heb mijne gehaald bij Koonings in Nederland omdat het model niet verkrijgbaar was in België, tenzij wat forse kosten uiteraard :) en dan moest ik die nemen en stel je nu voor dat het de jurk niet is die je mooi maakt! De prijzen schommelen wat ,mijn was 2295 zonder kosten, het hangt ervan af hoeveel kant, zijde of parels je hebt uiteraard! Maar ga zeker voor zo"n jurk dan ben je een echte prinses :p
Veel geluk met je zoektocht
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
25-2-2009 13:28:36
hey Catherine
De prijs van je kleed is enorm verschillend binnen hetzelfde merk. Aantal lagen, de stof, de afwerking, handwerk... dat doet het geheel oplopen. Wil daarom niet altijd zeggen dat het beter of mooier is, maar soit :-) Ik ben getrouwd in Pronovias (€1110)en ik heb het kleed gekocht in Moderna Fashion in Schepdaal. Zeker een aanrader!
|
|
lies
18-5-2009
|
27-2-2009 16:47:05
ik enk dat ze deze ook hebben bij maxim's in aarschot of mechelen. je kan eens kijken op hun site
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|