Nu Online
Momenteel zijn er 422 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking

24-2-2009 20:21:00
Hey koppeltjes ! Wij zijn nog op zoek naar een originele manier om de tafels te verdelen. We willen de tafels niet gewoon nummeren. Heeft er iemand een leuk idee ?
Grtjes, tom en tinneke

tinneke
29-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1752

evelien
20-6-2009
 Meld misbruik24-2-2009 20:56:37

hey,

wij doen het thema "liefde is" met dat koppeltje, je weet wel. van KIM. succes en grtjs

04/07/09 evelien

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik24-2-2009 21:04:17

Dag Tinneke,

Zelf zit ik ook in de "knoop"...?
Ik weet het niet goed, misschien met namen van bloemen, liedjes, sprookjes, ...

Ik weet het niet.

Groetjes

Marieke

tinneke
29-8-2009
 Meld misbruik24-2-2009 21:33:04

Bedankt voor de tips ! Was zelf ook al aant denken, misschien alles wat met geluk te maken heeft, hartje, klavertje vier, hoefijzertje.... Pff best moeilijk hoor !
Grtjs !

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik25-2-2009 9:24:34

Wij koppelen het aan jaartallen (van 1982 = ons geboortejaar, tot 2009). Dat jaartal koppelen we dan ook aan een foto van ons (aparte foto van 82 tot 2003, vanaf 2003 foto waar we samen op staan).

Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik25-2-2009 10:01:02

Hallo,

Wij hebben kleuren en bij het binnenkomen krijgen de gasten een foto van onze kinderen, die iets vasthouden (foto bewerk ik in zwart-wit en detail blijft in een bepaalde kleur).
Op tafel staat dan die kleur met snoepjes rond, voor tussendoor.
Binnenkomen gebeurt via kleurliedjes of K3: alle kleuren van de regenboog (daar ons dochter zot is van K3). Dat weten we nog niet precies.

Groetjes,

Cindy

Ans
8-8-2009
 Meld misbruik25-2-2009 10:17:53

Wij nemen cartoons uit de jaren 80 met telkens een tekening op de tafel en het deuntje afspelen bij het aan tafel gaan.

Groetjes,

Ans

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik25-2-2009 10:45:42

Hey,

Wij zullen waarschijnlijk plaatsen nemen waar we samen op reis zijn geweest, of componisten aangezien we beiden muzikanten zijn.
Ik heb op andere huwelijken ook al afbeeldingen van films gezien waarvan de foto bewerkt werd met de gezichten van de trouwers...

Tine
28-08-09

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik25-2-2009 11:26:06

Hey,

Wij hebben voor het thema films en tv-series gekozen. Vooral films/series met herkenbare deuntjes als James Bond, Mission Impossible, Starwars, The Simpsons, Pink Panther, Friends, Indiana Jones, The Muppet Show enz. De gasten kregen bij aankomst een kaartje met het logo van de film op en na de receptie werd hun tafel aangekondigd met het deuntje van de film. Was wel leuk. De sfeer zat er direct in.

Groetjes,

Dirk

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik25-2-2009 12:16:41

hoi,

wij noemen onze tafels naar plaatsen waar we samen op reis zijn geweest.

Wanneer ze binnenkomen krijgen de gasten een vliegtuigticket met hun naam, bestemming (tafelnaam) en boardingtime (het uur dat ze zullen afgeroepen worden om naar hun tafel te gaan).
De mensen van de zaal zullen het ook aangepast aankondigen: zoiets als "mensen met bestemming Hanoi moeten nu boarden".

Op de tafel komt voor iedereen een foto van ons samen op die bestemming, met een kort tekstje om ze te bedanken voor hun komst.

groetjes
Kirsten

Romina
7-8-2009
 Meld misbruik25-2-2009 16:08:42

Hey Hey!!

Vermits onze ganse trouw in het teken van wit-zwart staat, hebben wij ook voor zwart wit op onze tafels gekozen. Iedere tafel zal namelijk een zwart-wit dier zijn, zoals bvb een panda, een zebra, een walvis ...

Groetjes Romina (07-08-09)

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik2-3-2009 15:29:11

Wij hadden alle bergen van de ronde van vlaanderen (dat heb je met een wielrennende man). We zijn een dagje met mijn zus weggeweest en op elke berg (bij het naambordje) hebben we een foto van onszelf laten maken. (telkens in een andere positie: in zijn armen, op zijn schouders ;-); naast elkaar ,een innige zoen, enz. (twas zelf zo erg dat we midden de dag gewisseld hebben van kledij) kortom een supermooie dag.

Toen hebben we de mooiste foto's uitgezocht, gelamineerd en op elke tafel stond zo dus een kadertje met onze foto van op die berg.

Was een ideetje van mijn man en hebben er veel complimenten over gekregen...

Patty

Meld misbruik1-10-2009 13:04:39

Hey,

Het idee van de vliegtuigtickets vind ik heel tof, maar waar kan je blanco vliegtuigtickets halen?

Groetjes Patty

Patty

Meld misbruik1-10-2009 13:04:40

Hey,

Het idee van de vliegtuigtickets vind ik heel tof, maar waar kan je blanco vliegtuigtickets halen?

Groetjes Patty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...