Terug naar overzicht
Dag DagmarNeem gerust eens een kijkje op de repertoirepagina van ons koperkwintet (www.imperialbrass.be ), je vindt er een heleboel luisteropnames en wie weet brengt dit jullie wel ideeën voor wat betreft jullie repertoire.Alvast heel veel succes gewenst!Tom
Hey Dagmar, Blijkbaar ben je wel op zoek naar iets van klassieke muziek en toevallig ken ik daar wel wat van...Welke instrumenten en/ of zangers heb je ter beschikking? Misschien is de trumpet voluntary iets? ( Kan enkel met orgel of ook met trompet) Als je zangers hebt is de keuze bijna oneindig...wil je een feestelijke opener of liever iets dat meteen op "t oogvocht" werkt...Mail me anders even met je wensen en ik zal eens meedenken met je!Groetjes,Amaryllis 07-08-09
Ah...mijn mailadres: amaryllis.dieltiens@telenet.be
Ik neem theme song Forrest Gump maar alleen de 1ste twee minuten.'t is echt om kippevel van te krijgen.GroetjesJoke28/03/09
Hey Dagmar,Wij trouwen ook op 11juli. Wij gaan binnenkomen met 'Conquest of Paradise' gezongen door sopraan Manuela.Eventjes een vraagje: zijn jullie al begonnen met het maken van de uitnodigingen?Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
HeyWij zullen binnenkomen op Alegria van Cirque du soleil.GroetjesSophie
Hoi, bij ons is de muziek life gebracht door Duas en het intredelied is "you'll be in my heart" van Phil Collins, we wilden ook geen traditioneel intredelied vandaar dat we enkel liedjes gekozen hebben die voor ons een emotionele waarde hebben...Tes
Hey!Wou je even zeggen dat wij ook op 11 juli trouwen!!! Wiii... Nog 8 weekjes!Wij hebben als intrede ook Alegría en treden buiten op de Bruidsmars van Mendelssohn. Die is erover, en daarom wou ik hem er juist wél in... Heb nog een vraagje: Welke evangelielezing hebben jullie? Ik zoek inspiratie op dit forum, maar vind niet echt iets. Je mag me altijd mailen: lutlat@hotmail.com, want de kans is klein dat ik dit bericht nog ga terugvinden...Groetjes,Lutwww.pol-lut.bruiloftsite.nl