Terug naar overzicht
Wij hebben dat gewoon in Publisher van Microsoft gedaan, gebasseerd op een foto.
Hey Tinneke,Kijk eens op Cartarosa of babee (google) Daar staan allerlei mooie voorbeeldjes bij, zowel met foto als zonder! En in de AVA liggen allerlei voorbeelden ter inzage... Daar kan je al veel inspiratie uit opdoen! Groetjes Sara08/08/'09
Wij hebben dit ook in publisher gemaakt en het resultaat is zeer mooi. Als je wil, kan ik je onze voorbeelduitnodiging doorsturen.
www.vistaprint.be We hebben ook een eigen ontwerp erop gezet, en nu (met een actie) eens 10 uitnodigingen besteld om te testen, en we zijn zéér tevreden!!! Echt de moeite waard!!! En ook de prijs ligt lager dan in Ava enzo..Succes!
Hallo,wij hebben onze uitnodigingen gemaakt via www.poobies.com .Je kan er gewoon voorbeeldkaartjes nemen en aanpassen met je eigen gegevens. Je kan er ook volledig je eigen kaartjes maken. Kostprijs valt ook nog mee vind ik.grtz Sofie 29.08.2009
Adelheid, Zou je mij ook uw voorbeelduitnodiging willen mailen? We zitten ook wat in de knoop met onze uitnodigingen.nelevandesande@hotmail.comDank u