Nu Online
Momenteel zijn er 372 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ford Mustang als bruidswagen

24-2-2009 21:46:36
Hey,
We zijn net verloofd en gaan volgend voorjaar in het huwelijksbootje stappen. We zijn echter op zoek naar een ford mustang als bruidswagen. Liefst het model uit '67 of een van de laatste nieuwe modellen. We zouden ook graag de mogelijkheid bekijken of de volgwagens enkele bekende mustangs van oud naar nieuw zouden kunnen zijn. Kan er iemand ons helpen?
groetjes
Inge

Inge
24-4-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 926

Sophie

Meld misbruik25-2-2009 10:02:47

hoi Ingen-,

Kijk eens op kapaza of op 2dehands, daar vind je wel iemand met een mustang die je zou willen brengen.

Groetjes

sophie

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik25-2-2009 10:24:34

Ik heb op Kapaza iemand gezien met een Ford Mustang. Zeker eens zoeken daar!

Inge
24-4-2015
 Meld misbruik25-2-2009 13:22:19

Ok, bedankt. Ik zal zeker eens een kijkje nemen.
groetjes

saskia
18-7-2009
 Meld misbruik28-2-2009 12:19:26

ik zou eens zoeken bij specifieke handelaars of clubs, zoals de mustang garage (ik geloof in Heusden-Zolder). Zij houden ook elk jaar een soort opendeurweekend, als ik mij niet vergis is dat zelfs binnenkort. Als je daar niemand vindt weet ik het ook niet meer :)

reinhilda

Meld misbruik3-3-2009 11:40:33

Vorig jaar hebben de ordediensten jacht gemaakt op de oldtimers met bruidsparen. Heel wat mensen met oldtimers rijden ceremonie en zijn hiervoor niet verzekerd. De wagens worden niet gekeurd, zijn niet verzekerd voor bezoldigd personenvervoer enz. De krant heeft er bol van gestaan. Ik zou toch een beetje voorzichtig zijn met zulke mensen in te huren. Bij een ongeval zijn de inzittenden in geen geval verzekerd.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...