Terug naar overzicht
Dag An,Wij hebben ook een aankondiging en kleinere kaartjes voor receptie / avondfeest. De vraag of ze willen laten weten of ze al dan niet komen, zetten we op de kleinere kaartjes. Dit lijkt mij het duidelijkst.Op de aankondiging schrijven we wel dat we het zouden vinden als ze in de misviering zouden zijn. Ik heb graag veel volk in de mis... Maar ze moeten dus niet verwittigen daarvoor ;-)Groetjes
Ok, dit was even weggevallen: we schrijven dus dat we het FIJN zouden vinden als ze in de mis zouden zijn
Hoi,Op onze uitnodiging staat dat we de mensen uitnodigen voor de ceremonie op het stadhuis...Op de bijsteekkaartjes voor receptie/avondfeest vermelden wij dan voor wat ze verder uitgenodigd worden en tegen wanneer ze moeten verwittigen (ook indien belet)... Als je dat op de kaart zelf zet kan er inderdaad verwarring ontstaan...Wij hebben dat om die reden op de kleine bijsteekkaartjes gezet.Nog veel plezierBarbara10-4-2009
Ik ben bezig met mijn tekst,moet morgen binnen bij de drukker.dus: op ons grote uitnodiging.. Ze nodigen u uit op hun huwlijksmis in.... op... om... dan de grootouders en ouders..Op het einde in linkerhoek Het adres van de Kerk en rechts steeds welkom op ons adres en telefooN.Op de kaartjes receptie en avondfeest hebben wij geplaats.Graag een seintje vóór 25 april 09 en dan onze gsm.Wij gaan zoiezo de mensen die niet opbellen zelf opbellen, want 25 april is een maand voor het huwlijk en we moeten ons aantal doorgeven een week ervoor.Als ze niet op de lijst staan die wij geven aan het personeel van de zaal, kunnen ze niet blijven eten. Zo hebben wij afgesproken.Klinkt een beetje cru als ik het herlees, maar ik denk dat dit het gemakkelijkst is.Groetjes!!Veel succesCandyhttp://arnecandy.skynetblogs.be