TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tessa
10-10-2009
|
25-2-2009 9:51:12
Hey Kim,
Idd spannend... Succes bij Fede di Oro. Wij hebben nog 227 dagen op de teller staan, maar onze ringen zijn daar ookal besteld...
Gr. Tessa
|
|
danitsja
|
25-2-2009 10:10:41
hoi! wat leuk bij mij staan er nog 499 dagen op pffff lang he!!!! ik hoop dat alles in orde komt want ik weet niet wat er allemaal moet gebeuren. de bedankingsjes weet ik niet hoe ver op voorhand ik dit moet bestellen enzo
groetjes danitsja http://kurtendanitsja.bruiloftsite.nl/index.php?w=1
|
|
Carolina
1-8-2009
|
25-2-2009 10:35:48
Hoi,
Bij ons nog 157 slechts. Vanaf de 200 gaat het nu wel zeer snel!!! Wij zijn vorige vrijdag ook bij Fede di oro langs geweest. We hebben er ene volledig naar ons goesting laten maken, spannend, ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat. Voor de rest staan wij ongeveer even ver als jullie, alleen de huwelijksreis. We kunnen maar niet beslissen. Het mannenkostuum is ook gekozen, maar blijft nog in de winkel tot juni om het dan pas te laten aanpassen (ook op dieet, toch een beetje). Gisteren heb ik nog contact gehad met een videograaf. Hij gaat nog een video van een andere trouw binnen brengen. Tot nu toe was dit de goedkoopste die nog vrij was. Het is te hopen dat het dan nog op iets trekt.
groetjes, Carolina
|
|
Barbara
10-4-2009
|
25-2-2009 10:35:57
Hoi, Wij zijn gestart met 300 dagen of de teller en nu zijn het er nog 44... Spannend dichtbij aan het komen... En inderdaad die periode vliegt voorbij... Toch leuk om er actief mee bezig te kunnen zijn hé, vind je niet?? Bij ons is alles zo goed als geregeld, wij zijn nu bezig met de decoratie en moeten nog de aperitiefhapjes gaan bespreken, en ook nog een kleine regeling met de bakker voor de taart... Verder alles zo goed als klaar... Volgende week zaterdag mag ik al voor mijn 2de pasbeurt van mijn kleed... Dan nog precies 1 maand te gaan... Geniet maar van elke stap, het gaat allemaal zo snel voorbij...
Barbara 10-4-2009
|
|
Annelies
17-4-2009
|
25-2-2009 12:15:02
Bij ons nog 51 dagen te gaan! Ik begin langzaamaan nerveus te worden... Ik moet nog een bruidsauto regelen, bloemen kiezen en mijn toekomstige moet nog schoenen hebben. De uitnodigingen zijn de deur uit, de rest zou in orde moeten komen, als mijn kleedje op tijd geleverd wordt!
Het gaat steeds sneller en sneller!
|
|
Sofie
12-9-2009
|
25-2-2009 13:07:00
Hey Kim,
Hier ook nog 199 dagen te gaan!! :)
Toen ik hier voor de eerste keer kwam, stond er ook 400 en iets op.. Geef nu toe, de tijd is toch erg vlug gegaan hé!!
Nu, geniet van de verdere voorbereidingen! Liefs Sofie 12/09/09
|
|
Sara
12-9-2009
|
25-2-2009 20:50:28
Hoi, hier ook nog 199 daagjes...Begonnen aan 370 ofzo, gaat echt wel snel... Wij hebben in orde: kleed, dj, fotograaf, feestzaal, catering. Ben nu bezig met zoeken naar kledij voor bruidsmeisjes, en ben volop aan het nadenken over decoratie en uitnodigingen. Vervoer hebben we ook nog niet gevonden. We wilden ook al gaan kijken voor ringen bij Fede di oro, maar we dachten dat dit te vroeg zou zijn... niet dus, als ik alle berichtjes zo eens lees... Nog véél plezier, en op naar 12.09.09 hé! www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
|
|
Dominique
12-9-2009
|
25-2-2009 21:12:24
Heeeeeey!!! Bij ons ook 199 op de teller!! Spannend hè! Bij ons is ook zaal, kleed, DJ, fotograaf, kledij bruidegom, ceremoniemeester in orde. Wij zijn begonnen aan 390 dagen denk ik, dus ja, het is wel verschieten hè. Langs een kant lijkt het nog ver weg, maar langs de andere kant, nog zoveel regelen hè! Ik zou zo zeggen; doe dat goed!! En we komen elkaar op de site nog wel tegen hè!
Groetjes,
Dominique
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|