Terug naar overzicht
Ja het is duur. De meeste jurken (van verschillende merken trouwens) zitten tussen de 1100 en de 1600 euro. Ik vond di ook duur. Ik heb geluk gehad dat ik een sponsor (mijn ouders) gevonden heb. groetjes, Carolina
De prijzen van de jurken van LR zijn in iedere winkel dezelfde. Ik had ook een kleed op het oog van LR. Ik heb dan naar enkele winkels gebeld om te kijken of ze het liggen hadden en tegelijkertijd de prijs gevraagd. In de 3 winkels gaven ze dezelfde prijs, wat denk ik toch wel normaal is. Ik heb 2000 euro betaald voor mijn kleed, bolero, schoenen, armband en ketting. De schoenen heb ik aan halve prijs gekregen omdat het het pasmodel was en model van vorig jaar. Maar ze zaten zo gemakkelijk dat ik ze gekocht heb.Ik vond dit al bij al nog een redelijke prijs als ik keek naar andere prijzen!
Dag Danitsja,De prijzen van LR zijn nog vrij normaal vind ik. Waar ik mijn kleed heb gekocht waren er zelfs jurken van rond de 3000€.Het mijne is van LR maar ik heb het van mijn ouders gekregen. Anders vond ik het ook vrij kostelijk (1800€ zonder accessoires of schoenen, wel met een tule sluier voor rond de armen)Toen wij op de trouwbeurs in Hasselt zijn geweest, stond daar een stand van E&R Wedding in Beringen (Beverlo). Zij hadden een model van kleed op een pop staan die ongeveer dezelfde stijl had als LR. Ook met bloemen... En die prijs was rond de 700 of 800€... Groetjes Sara08/08/'09
Ze hebben er ook van Linea bij La Sposa Outlet aan 50% korting. Misschien dat er daar iets tussen zit voor jou?
Hallo,Ik heb voor mijn kleedje van LR een 1200 euro betaald. Dit was 1 van de goedkopere van LR. Je moet eens gaan kijken op www.linx-fashion.be , op de beginpagina zie je een titel outlet beperkter budget. Blijkbaar kun je daar kleedjes vanaf 350 euro vinden! Ik denk dat dat wel eens de moeite kan zijn... Spijtig dat ik dit niet eerder ontdekt heb ... :-) Je kan zelfs via e-mail prijzen en beschikbare modellen ontvangen!Succes!
Hoi,Ik had hetzelfde probleem. Ik had mijn hart verloren aan een linea (chocoladekleurige rok en witte top met bloemen). Ik viel bijna omver toen ik ging kijken en ik de prijs zag!Ik heb voor mijzelf uitgemaakt dat ik zoiets er niet aan wil geven, naast andere bruidjes vind ik het niet normaal dat jurken zoveel kosten, maar dat is natuurlijk ieder zijn keuze en mening.Je kan steeds eens proberen bij outlet van la sposa of tweedehands. Je hebt nog even tijd dus de kans is er dat je er goedkoper aan kan raken als de nieuwe collectie er is.Ikzelf ben uiteindelijk gegaan voor een leijten.Ik heb 1 kleedje uit de rekken genomen en dat is het uiteindelijk geworden! Alle andere vielen in het niets! En zelfs nu moest je mij doen kiezen tussen mijn kleedje en het linea kleedje waar ik oorspronkelijk mijn oog op had laten vallen, ik koos opnieuw de leijten.Plus het kleedje bleek maar 500 euro te zijn + een gratis reischeque cadeau.Kim12-09-2009
Hey Danitsja,Ik zie dat je pas volgend jaar trouwt, ik denk dat je dan gewoon geduld moet hebben tot ongeveer november dit jaar, dan komt de volgende collectie uit en zal jouw kleedje waarschijnlijk in afslag komen te staan in de winkel in Hasselt. Het proberen waard, nietwaar?
Mijn kleed van Linea kost ongeveer 1400 euro. Je kan wel nieuwe combinaties maken als je kiest voor top+rok. De top die ik nu heb kwam in de combinatie 'uit de boekskes' boven mijn budget, maar nu door een goedkopere rok toch nog haalbaar! Ik ben in het Bruisdhuis in Merksem geweest en de verkoopster begon zelf nieuwe combinaties te maken! Echt een aanrader!Naar het schijnt is een kleed in één stuk wel goedkoper...Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
ik heb ook een lr kleed gekocht: nieuwprijs was 2500 euro, maar heb het in de solden gekocht voor 1250 euro! is echt wel de moeite om naar de solden/outlet te gaan. schoenen: 125 euro en oorbellen, armband en ketting voor totaal 140 euro.