TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Carolina
1-8-2009
|
25-2-2009 19:07:48
Bij Apostrophe in Nijlen hebben ze ook vanalles. flessenpost blikje win for life uitnodiging ... ze hebben ook een website.
groetjes, Carolina
|
|
lieselot
|
25-2-2009 20:08:11
Dag Vicky,
Ik ben freelance vormgeefster en fotografe. Ik ontwerp ook uitnodigingen op maat, en aansluitend menukaart, evt misboekje, en naamkaartjes voor op tafel in dezelfde stijl. Zo vormt alles een mooi geheel. Op mijn website kan je al grafisch werk bekijken, ook staan er twee uitnodigingen op, deze week komen er meer online. Ik zorg graag samen met jullie voor een originele uitnodiging. www.wolfenvis.be
groeten, lieselot
|
|
Tine
5-9-2009
|
26-2-2009 11:15:21
Hallo Vicky,
We zijn zaterdag langsgeweest bij Carta Rosa in Brasschaat (www.cartarosa.be ) en ze gaan ons idee uitwerken.
Ze hebbben heel leuke voorbeelden. Veel succes! Tine 05/09/2009
|
|
linda
7-8-2009
|
8-3-2009 12:27:15
hoi vicky, alvast gefeliciteerd, wij trouwen ook op 7-8-09 en ik moet nog aan de kaartjes beginnen, ik heb absoluut nog geen idee.hoop dat je iets vind naar wens en dat ook even laat weten, is altijd leuk.
groetjes linda
|
|
an
7-8-2009
|
1-5-2009 19:06:43
hi hi! wij trouwen ook op 07/08/09... moeten nog aan de uitnodiging beginnen! Heb jij je ontwerper al gevonden? WIj zijn van Merksplas! gr, an
|
|
Vicky
3-7-2010
|
4-5-2009 9:57:58
Hei An,
mijn toekomstig schoonzusje heeft nog grafisch ontwerp gestudeerd, zij gaat de uitnodiging voor ons maken. Het wordt een poster op A3 formaat. Normaal gezien zou hij deze week klaar moet zetten, tenminste het ontwerp.
Als je graag hebt dat ik het doorstuur, dan stuur je maar een mailtje naar vicky_mertens@hotmail.com en dan kan je zien wat het uiteindelijk geworden is.
Als jullie het leuk vinden en zelf ook zoiets willen, wil ik haar dan wel eens vragen of ze het voor jullie ook wil doen.
Grtz Vicky
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|