Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging - origineel

25-2-2009 14:18:42
Hei iedereen,

Wij trouwen op 07-08-09 en zijn nog op zoek naar leuke ideeën ivm de uitnodiging. We hadden al gedacht aan een uitnodiging in de vorm van een filmposter met bijhorend bioscoopticket, maar een nicht van mij had dat reeds, dus weg originaliteit...

Omdat we enkel een avondfeest met drank en hapjes gaven, dacht ik misschien een affiche te maken voor bv een "after wedding party", met dan een bijhorende inkomkaart, maar 'k vind het nogal moeilijk om dit idee te verwezenlijken ...

Kent iemand misschien grafisch ontwerpers in de buurt van Rijkevorsel die ons hiermee zouden kunnen helpen? Aan een betaalbare prijs?

Of andere ideeën voor een origingele uitnodiging zijn natuurlijk ook altijd welkom...

Merciekes ;-)
Groetjes
Vicky

Vicky
3-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1162

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik25-2-2009 19:07:48

Bij Apostrophe in Nijlen hebben ze ook vanalles.
flessenpost
blikje
win for life uitnodiging
...
ze hebben ook een website.

groetjes, Carolina

lieselot

Meld misbruik25-2-2009 20:08:11

Dag Vicky,

Ik ben freelance vormgeefster en fotografe. Ik ontwerp ook uitnodigingen op maat, en aansluitend menukaart, evt misboekje, en naamkaartjes voor op tafel in dezelfde stijl. Zo vormt alles een mooi geheel. Op mijn website kan je al grafisch werk bekijken, ook staan er twee uitnodigingen op, deze week komen er meer online.
Ik zorg graag samen met jullie voor een originele uitnodiging.
www.wolfenvis.be

groeten,
lieselot

Tine
5-9-2009
 Meld misbruik26-2-2009 11:15:21

Hallo Vicky,

We zijn zaterdag langsgeweest bij Carta Rosa in Brasschaat (www.cartarosa.be ) en ze gaan ons idee uitwerken.

Ze hebbben heel leuke voorbeelden.
Veel succes!
Tine
05/09/2009

linda
7-8-2009
 Meld misbruik8-3-2009 12:27:15

hoi vicky,
alvast gefeliciteerd, wij trouwen ook op 7-8-09 en ik moet nog aan de kaartjes beginnen, ik heb absoluut nog geen idee.hoop dat je iets vind naar wens en dat ook even laat weten, is altijd leuk.

groetjes linda

an
7-8-2009
 Meld misbruik1-5-2009 19:06:43

hi hi!
wij trouwen ook op 07/08/09... moeten nog aan de uitnodiging beginnen! Heb jij je ontwerper al gevonden? WIj zijn van Merksplas!
gr,
an

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik4-5-2009 9:57:58

Hei An,

mijn toekomstig schoonzusje heeft nog grafisch ontwerp gestudeerd, zij gaat de uitnodiging voor ons maken. Het wordt een poster op A3 formaat. Normaal gezien zou hij deze week klaar moet zetten, tenminste het ontwerp.

Als je graag hebt dat ik het doorstuur, dan stuur je maar een mailtje naar vicky_mertens@hotmail.com en dan kan je zien wat het uiteindelijk geworden is.

Als jullie het leuk vinden en zelf ook zoiets willen, wil ik haar dan wel eens vragen of ze het voor jullie ook wil doen.

Grtz
Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info