Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog iemand prikkelbaar??

25-2-2009 16:09:46
Beste medebruidjes,

Hoe dichter de trouw komt, hoe meer ik last begin te krijgen van opborrelende zenuwen. Niet dat ik constant zenuwachtig loop, maar af en toe maak ik me toch eens zorgen. Ondertussen zijn wij ook nog eens op zoek naar een huis, en met al de trouwplannen er nog eens bij wordt dat heel druk voor ons. Met als gevolg dat ik stilaan heel moe loop en daardoor word ik meer en meer prikkelbaar. Kleine strubbelingen die ik vroeger heel goed kon relativeren, lijken nu in mijn hoofd te blijven spelen en soms voel ik de tranen zo branden op mijn ogen en heb ik echt zin om te wenen...over dingen die eigenlijk niet zo belangrijk zijn. Ik vind dit heel vervelend, want ik vind dat ik zo nogal overkom als dramaqueen, en zo ben ik helemaal niet :-)
Zijn er nog mensen die hier last van hebben? Of ligt dat echt aan mij? Binnenkort heb ik gelukkig een beetje verlof, hopelijk betert het dan met een beetje rust.

Groetjes.

Liesbeth
1-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 937

Sirene
25-4-2009
 Meld misbruik26-2-2009 14:29:53

Probeer wat te rusten, zeker genoeg te slapn, zou ik zeggen.

Is de zoektocht naar een huis dringend ? Anders dat misschien even uitstellen tot na de trouw ?

Ik kan niet zeggen dat ik er zenuwachtig van wordt, maar de voorbereidingen verlopen niet altijd even vlot en vragen meer energie dan verwacht, waardoor ik met alles achterstand oploop en daardoor wel begin te piekeren.

Met dat verlof in het vooruitzicht zal je wel rustiger worden !
En af en toe eens traantjes laten, kan ook deugd doen :-)
Het komt wel in orde !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...