Terug naar overzicht
hallo Laurien,Mijn broer is 3 oktober 2008 in het fabriekspand getrouwd. Het was zeer leuk. Wij trouwen in augustus en geven in het fabriekspand ons feest. Wanneer zouden jullie trouwen?groetjessophie
hallo,wij trouwen op 10 juli in het fabriekspand, kheb daar ook al een tweetal trouws meegemaakt en is echt leuk!!! groetjesleen
Wij trouwen ook in 't Fabriekspand. Ik heb er persoonlijk nog geen feest meegemaakt, maar we zijn allebei helemaal zot van het pand op zich.Ook een heel vriendelijke dame die je begeleidt!x
We trouwen in september 2010.Nu zijn we volop op zoek naar een traiteur.Waarmee werken jullie? Suggesties?Groetjes Laurien
hallo Laurien,Wij hebben traiteur Leconte van Oudenaarde genomen. Van mijn broer wad het coeur d'artichot van Gent. Waren er nog veel datuls vrij van meui tot augustus in het fabriekspandgroetjesSophie
heytgoh, daar heb ik eigenlijk geen idee van...Voor september was er maar 1 datum meer vrij en nu hebben wij die ingepalmd :) dus ik denk dat het wel redelijk snel volboekt is.Wij nemen waarschijnlijk Ma Kwizien als traiteur uit Tielt.Groetjes
wij hebben nu gehoord dat je extra moet betalen voor de complete opkuis (te betalen per werkkracht) en in de brochure staat dat niet. Is dat enkel het opkuisen door de traiteur of hoe zit dat juist in elkaar (het dweilen en zooo)??groeten, Laurien en Tom