Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelf bedankjes maken

25-2-2009 19:36:51
Dag mede bruidjes !

Ik heb dus al doosjes en dergerlijke gekocht om zelf de bedankjes te halen. Alleen de suikerbonen (voor in de doosjes) moet ik nog halen.

Maar vraag mij eigelijk af hoelang op voorhand ik de bedankjes best klaar maak?
Mijn mama vind da k ze al een maand op voorhand moet maken. Maar worden die suikerbonen dan ni slecht?

Ik dacht eerder een week op voorhand ofzo??

X

Claudia 27-06-2009

Claudia
27-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 616

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik25-2-2009 19:53:57

Hoi Claudia

De suikerbonen houden lang, je moet enkel opletten dat ze niet naar het doosjes gaan smaken. Wij hebben ook doosjes (karton) en ik vul ze pas een tweetal weken op voor onze trouwdag. Ik heb er eentje een tijdje terug gevuld als probeersel en de bonen smaken inderdaad niet zo lekker en fris meer.

Groetjes
Véronique C.

s
1-6-2007
 Meld misbruik26-2-2009 12:13:33

Suikerbonen blijven best wel lang goed, dus een maand vooraf kan best volgens mij.
Maar als jij de tijd gaat hebben en goesting om ze maar een week vooraf te maken, waarom doe je het dan niet zoals je het zelf wil?

Waar je wel op moet letten is dat je ze koel bewaard. Niet in de ijskast, maar als het in je living lekker warm is of ze dicht bij de verwarming staan heb je kans dat ze afkleuren op de binnenkant van de doosjes. Da's geen ramp natuurlijk, maar het is leuker als dat niet gebeurd.

Wij hadden ook suikerbonen, maar dan in een stropzakje en die hebben we een week vooraf gemaakt. Al was dat eerder door tijdsnood en ons gebrek aan organisatie.
Wij hebben ze in de kelder bewaard.

arne
23-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 18:57:19

wij nemen gekleurde M&M's dat we laten bedrukken.. wij maken ze maximum 2 dagen op voorhand klaar, want ze kunnen smelten e:) tis te zien of het mooi weer is e. 23 MEI 09. We vullen zei in witte zakjes en we hangen zo'n gelukspopjes bruid en bruidegom aan ( AVA) en de kleur van de snoepjes zijn ROZE EN WIT met bedrukking. BEDANKT! 23 MEI 09 C&A

Candy
http://arnecandy.skynetblogs.be

Claudia
27-6-2009
 Meld misbruik27-2-2009 13:31:45

Hihi hoe leuk Candy ! Wij hebben die gelukspoppetjes ook van de AVA. ZE zijn super hé !!

X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...