Terug naar overzicht
Hoi ClaudiaDe suikerbonen houden lang, je moet enkel opletten dat ze niet naar het doosjes gaan smaken. Wij hebben ook doosjes (karton) en ik vul ze pas een tweetal weken op voor onze trouwdag. Ik heb er eentje een tijdje terug gevuld als probeersel en de bonen smaken inderdaad niet zo lekker en fris meer.GroetjesVéronique C.
Suikerbonen blijven best wel lang goed, dus een maand vooraf kan best volgens mij.Maar als jij de tijd gaat hebben en goesting om ze maar een week vooraf te maken, waarom doe je het dan niet zoals je het zelf wil?Waar je wel op moet letten is dat je ze koel bewaard. Niet in de ijskast, maar als het in je living lekker warm is of ze dicht bij de verwarming staan heb je kans dat ze afkleuren op de binnenkant van de doosjes. Da's geen ramp natuurlijk, maar het is leuker als dat niet gebeurd.Wij hadden ook suikerbonen, maar dan in een stropzakje en die hebben we een week vooraf gemaakt. Al was dat eerder door tijdsnood en ons gebrek aan organisatie.Wij hebben ze in de kelder bewaard.
wij nemen gekleurde M&M's dat we laten bedrukken.. wij maken ze maximum 2 dagen op voorhand klaar, want ze kunnen smelten e:) tis te zien of het mooi weer is e. 23 MEI 09. We vullen zei in witte zakjes en we hangen zo'n gelukspopjes bruid en bruidegom aan ( AVA) en de kleur van de snoepjes zijn ROZE EN WIT met bedrukking. BEDANKT! 23 MEI 09 C&ACandyhttp://arnecandy.skynetblogs.be
Hihi hoe leuk Candy ! Wij hebben die gelukspoppetjes ook van de AVA. ZE zijn super hé !! X