TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
12-9-2009
|
25-2-2009 20:36:17
Hoi Gwendolyn,
weet je al of je zilveren/gouden juwelen wil, of met parels? Ik heb voor parels gekozen. Kijk eens op www.beadbeauties.nl , marion maakt juwelen zoals jij ze wil. Ik heb een fotootje van mijn kleed gemaild, en gezegd wat ik ongeveer wil, en laat haar hare gang gaan! Mooi en niet duur. Ik laat haar een ketting, armband en oorbelletjes maken... veel succes... www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
|
|
Ingrid
21-2-2009
|
25-2-2009 21:01:46
Hallo,
Ik ben hiervoor naar een bruidswinkel gegaan, waar ze 'totaalpakketjes' verkopen (= halsketting, armbandje en oorbellen), zo ben je tenminste zeker dat alles mooi bij elkaar past. En ook qua prijs viel dit beter mee dan verwacht.
groetjes en veel succes, Ingrid
|
|
Joke
18-4-2009
|
25-2-2009 21:07:36
Hallo
Ik heb ook Marion van Beadbeauties ingeschakeld! Ik ben echt ontzettend tevreden van haar snelle en correcte service. Je kiest een modelletje, zegt welke kleuren swarovkisteentjes en welke parels je wil, en ze gaat meteen aan de slag! Ze stuurt tussendoor ook fotootjes door van de resultaten. Mijn setje (4-lagige korte ketting en armband en oorbelletjes) kosten zo'n 80 euro. Had echt geen beter setje kunnen vinden!
Groetjes
Joke 18/04/09
|
|
tinneke
29-8-2009
|
25-2-2009 21:52:27
Hey ! Ik ben van het principe "less is more". Ik ga gewoon voor een fijn halskettinkje met bijpassende oorbellen. Geen armbanden, geen gefriemel in m'n haar... Maar dat is natuurlijk kwestie van smaak hé ! Succes ermee, grtjes ! Tinneke, 29-08-2009
|
|
Arianne
1-8-2009
|
26-2-2009 9:03:29
Hey, Ik ben van hetzelfde principe als tinneke. Ik zal enkel dragen wat ik anders ook draag: oorbellen en ketting. Natuurlijk wel aangepast op mn kleed. Ik hou niet zo van armbanden, dat zit precies altijd in de weg...
|
|
Annelies
17-4-2009
|
26-2-2009 9:22:46
Ik ga ook voor oorbellen en ketting. De oorbellen leen ik van mijn moeder, het zijn erfstukken, de ketting heb ik cadeau gekregen van mijn ouders speciaal voor het huwelijk. En dat alles in goud, de ketting/hanger met 2 kleine diamantjes in. En natuurlijk mijn verlovingsring, op de andere hand, zodat er plaats is voor de trouwring. Ik ben nog aan het twijfelen of ik een armband zou aandoen, aangezien ik er één heb die erbij zou passen kan ik dat op het laatste moment nog beslissen.
Misschien kan je eens in een paar juwelenwinkels langsgaan en al kijken wat voor stijl je wilt? Niet noodzakelijk goudsmeden hé, ook Veritas, Claire's en Six zodat je de parels ook eens kunt bekijken?
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
26-2-2009 9:25:54
Alvast bedankt voor jullie reacties! Wanneer kies je best je juwelen? Voor je eerste pas, zodat je ze dan al eens kan aandoen? Maar wat als dan blijkt dat ze eigenlijk niet zo goed bij je kleed passen, dan sta je daar wel mooi... Groetjes!
|
|
Katrien
19-6-2009
|
26-2-2009 9:32:22
Hallo,
Ik heb een ketting en hanger met bijpassende oorbellen van Swarovski gekocht. Een armband ga ik ook aandoen, maar gaat er 1 zijn die ik thuis liggen heb ofwel leen ik 1 van een vriendin (nog kijken wat het beste past bij het geheel).
Ik neem mijn juwelen mee bij de eerste pas. Dan ben ik zeker dat alles er goed bij gaat.
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
s
1-6-2007
|
26-2-2009 12:09:08
Hangt van je kleedje af, he. Een open kleedje zonder halterstukje of bandjes kan meer juwelen aan dan een gesloten kleedje. Ik vind het zeker niet nodig om een volledig setje te nemen van oorbellen, ketting, armband, haarversiering,... (sluier, horloge?) Dat kan teveel worden.
Ik vind te weinig, mooier dan teveel. Je bent al helemaal opgekleed met een kleed, make up, haar opgestoken en dan daar nog vanalles bij versieren... Neem iemand kritisch mee, die je eerlijk kan vertellen dat je eventueel overdrijft. Ik heb een vriendin subtiel moeten duidelijk maken dat opgestoken haar, tiara en sluier niet ging! Bij haar toch.
|
|
Vera
22-8-2009
|
26-2-2009 14:37:08
Ik zit zo'n beetje met hetzelfde probleem. Mijn kleedje is heel eenvoudig en twijfel nog tussen vrij opvallende juwelen en "eenvoudige" juwelen. Ik wil eigenlijk het liefst iets kopen wat ik erna nog makkelijk kan dragen. Ken je het merk Nico Taeymans? Die heeft ook altijd heel mooie setjes. Ik wil sowieso oorbelletjes en een ketting en misschien een armbandje, maar dat laatste draag ik niet zo graag/vaak.
|
|
Debby
8-8-2009
|
26-2-2009 15:32:28
Hey,
Ik heb ook enkel de oorbellen en de ketting van hetzelfde en een armband van iets anders(is geleend van mijn mama en past er perfect bij!) Bij sommige kleedjes is dat mooi alles van hetzelfde, maar bij sommige is het kleed al met te veel pareltjes of steentjes dat een simpel juweeltje al genoeg is ;-))
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
arne
23-5-2009
|
26-2-2009 18:33:57
Hey
Ik wilde me kleden volgens traditie.. dus ik moest iets nieuws, iets ouds, iets geleend en iets nieuws hebben en een munstuk voor geluk.
In onze familie krijgen alle vrouwen parels als ze trouwen.. dus wij zijn overal langs geweest om parels te vinden die betaalbaar waren.. ( tip: chinese parels!) daarop moest ik nog oorringen hbben. Mijn ma heeft kleine oorringen met een klein pareltje in witgouden zetting met een safiertje in. Dus ik heb iets oud, geleend en iets blauw en mijn parelketting is nieuw..
Aan mijn armen doe ik niets buiten mijn toekomstige trouwring en onze ring die we altijd dragen, maar aan ons rechterhand.. dus ons handen gaan identiek zijn( buiten de steentjes aan mijne kant:).
Voor de rest draag ik niets meer extra's. Want ik draag een sluier.. en ik ben al niet te groot.. anders word het te.. ik vind dat je als bruidje met soberheid en je kleed moet laten spreken het verst komt.
Hopelijk heb je hier iets aan.. :)
Groetjes Candy http://arnecandy.skynetblogs.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|