Terug naar overzicht
Hey,Je kan altijd eens een traiteur contacteren?Vb. je budget per persoon opgeven?Marieke
Gaan jullie het zelf doen of met een traiteur?Das op zich al een verschil in prijs, maar dan zal je hulp nodig hebben.Chips en dipgroenten zijn altijd een succes.Tapasverrassingsbrood...succesValerie
Wij doen alles zelf omdat we voor het avondfeest al met traiteur werken.Dat scheelt dus inderdaad al in prijs.Maar ik zoek hapjes die er toch leuk uitzien maar iet duur zijn ;-)Thanks!
couverturke of zoiets uit lichtaartzoek in goudengids (geen site denk ik)voor 6 euro komen ze 3 uur met hapjes rond. Daar kan je ze echt zelf niet voor makengaande van groentjes, broodjes, gefrituurde hapjes, krabcocktail, worstenbroodjes, enzovoort enzovoort
Wij betalen ook ons trouwfeest zelf en vonden als traiteur benny en Peggy uit Drongen. Bij hen heb je verschillende receptieformules. voor 10 euro per persoon heb je een receptie van ongeveer 1,5u met drank, 4 hapjes en 2 dessertjes. je kan ook bij alles kiezen of je bediening wilt of het zelf opdient (of door bekenden laat doen)
Wij zijn zelf van de regio Mechelen dus Drongen is ietsje te ver, vrees ik ;-)
Hey Saskia,Ik ken nog een receptje met gerookte zalm dat je de dag vooraf kan maken EN mooi oogt... Als je wil, kan ik het uitleggen. Je mag me altijd mailen op s_meesters@hotmail.comGroetjes Sara08/08/'09
reuzepannen van Stappaerts?traiteur Maria Janssen uit Lichtaart?frietkraam, wokmobiel, hamburgerkraam, pitakraam,...groetjes, Carolina
Wij doen de receptie ook thuis (moeten ook alles zelf betalen, valt tegen, he...) Twee van onze vrienden komen alles maken en gaan ook rond met de hapjes en drank. We doen in een plastic kommetje (AVA) een klein stukje (geiten)kaas, half trostomaatje, 2 sprietjes ajuinpijpjes. Lekker fris en oogt sjiek. Dan doen we nog zalm besmeren met kruidenkaas, oprollen en in schijfjes snijden. prikkertje erop en klaar (dit kan trouwens ook met wit brood of hesp ipv zalm). We nemen grissini en daar draaien we lekkere ham rond, voor de kindjes doen we er een paar met choco. En we koken een lekker soepke en dat doen we in hele kleine kommetjes, een portieke per persoon. Laat jij ook eens wat ideetjes weten? marielle_2001@hotmail.comSucces!
Op een prikkertje: half kerstomaatje, blaadje verse basilicum, brokje mozzarella, half kerstomaatje :)Gekookte hesp insmeren met Philadelphia met kruiden, oprollen en prikkertje erdoor.Stukjes verse maatjes of sprotjes met gesnipperde ajuin en een sprietje bieslook.Veel succes ermee!
Heeft er iemand ervaring met traiteur Benny en Peggy uit Drongen ?
hallo,wij laten dit doen door iemand die we kennen:potjes met meloenbeetje sla/crevetjes:tomaatTomaat mozarellais niet zo duur als je naar makro je benodigdheden haalt & klaarzetten gewoon.
@beynenBedoel je van die bolletjes meloen in een potje doen ?Thanks alvast !Saskia
ik zag op een receptie al wraps met daarin zalm en kruidenkaasdan oprollen (ahja het is ne wrap) en dan in kleine stukjes en dan zo'n klein rolletje op satestokjeze had er gemaakt met verschillende smaken, was lekker en oogt nog vrij chique