Terug naar overzicht
Daar had ik het ook even moeilijk mee. Als ik op internet keek vond ik ook verschrikkelijke lelijke bruidboeketten en als je de prijs ziet val je helemaal achterover. Uiteindelijk heb ik de oplossing gevonden gewoon 3 dikke hortensia bollen bij mekaar knopen en het is prachtig. Heel simpel, hedendaags en spot goeiekoop! Als je me een mailtje stuurt wil ik je wel een voorbeeld doormailen, ook van het bruidboeket van mijn zus want dat was prachtig maar zo duur. Als ik het er voor over had zou ik ook zo iets gekocht hebben. katrien.rutten@dommel.be
hey!Ik droomde van een hortensia boeket maar dit is blijkbaar onmogelijk in mei... dus ook oppassen dat je niet je zinnen op iets zet en het dan niet mogelijk is... praat er even over met een bloemiste...groetjes,Marie
Ik heb tot hiertoe alles bijna zelf geregeld, maar hier ga ik mijn hoofd nu eens niet over breken sé. Mijn ventje zorgt voor het boeketje!Misschien ook een optie...Groetjes Caroline
Mijn schoonzus had een heel schoon. Langs buiten wat groen, in het midden witte bloemen en helemaal in het midden een paar takken witte orchidees die eruit hingen. groetjes, Carolina
mijn was door mijn schoonmoeder gemaakt:allemaal rode roosjes, met daarin een witte orchidee, en als rand groenstak ook heel mooi af bij de foto'sVoor de rest hadden wij op de tafels theelichtjes en een theeglaasje met een rood roosje erin, en de schoonmama had nog een stuk gekocht voor aan de eretafel.Voor de rest geen bloemen, ben geen bloemenmens...
ja..Mij heeft het geholpen om in de bib boeken van bloemschikken te bekijken.Misschien een idee?
Marie, een vriendin van mij is getrouwd op 3 mei en die had een bruidsboeket van hortensia's hoor...Vond het heel mooi, sober maar toch heel fris en fleurig.Misschien toch eens horen bij de bloemist of dit niet kan?