TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
danitsja
|
26-2-2009 11:44:01
hoi,
wat jammer dat je zo'n gevoel hebt bij dit kleed! misschien beetje zonnebanken je opmaken ,... wanneer je volgende keer gaat zo kan je het zien ongeveer hoe je eruit zal zien! iets heeft je dat waauw gevoel gegeven toen! hopelijk vind je hem terug!
|
|
Debby
8-8-2009
|
26-2-2009 11:51:22
had dit gevoel ook! na de eerste pasbeurt ben ik zelfs beginnen wenen!!Ze hadden een maatje groter besteld, met het gevolg dat het overal te groot was!!!Ze gingen dat verstellen zeiden ze en die dame ze toen ook nog op de koop toe, het is teveel om het zo te laten en te weinig om het in te nemen....pff was niet blij hoor!!! Nu ben ik ondertussen al voor de tweede pas gegaan en heb, me opgemaakt, oorbelletjes ingestoken, kettingkje aangedaan, een beetje zonnebank gedaan en was perfect!!! De mensen daar hebben echt knap werkt verricht!!! en voelde me ook terug opperbest!!!! Het doet toch veel hoor de accesoires en een beetje zonnebank! Wanneer is je tweede pasbeurt?
groetjes,
Debby 8-8-2009
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
26-2-2009 11:51:41
Mieke, geen paniek!
Ik had EXACT hetzelfde als jij! Dat waauw gevoel weg, erg teleurstellend, ineens precies toch niet meer zo mager of mooi in dat kleed en noem het op... Ik was echt triestig. Maar ik heb dan besloten een zonnebankje te doen en bij de tweede pas zijn alle aanpassingen gedaan zoals het moet en dan is het wel mooi! Til er nu niet zo zwaar aan. Je hebt dat kleed gekozen voor een reden. Als je volledig opgemaakt zal zijn op je trouwdag zal je stralen!
|
|
heidi
|
26-2-2009 12:58:06
ook ik had dit gevoel, maar de mensen van de winkel stelden voor om een week nadien terug te gaan met mijn juweeltjes en een zonnebank gedaan te hebben, en ja hoor, dan had ik echt weer het wow gevoel,(en dit was zelfs nog geen 1ste pasbeurt, deze heb ik dit weekend en dan ga ik met kapsel en proefmeke-up en alle juweeltjes)
|
|
Vera
22-8-2009
|
26-2-2009 14:28:12
Ik herken jouw verhaal ook. Het was niet tijdens mijn eerste pas, maar ben een maand na aankoop van het kleed terug naar de winkel geweest om een paar foto's te nemen. Was dat helemaal vergeten. Toen voelde ik ook dat wow-effect niet meer zo echt. Ik twijfel nu nog steeds of het kleed niet te simpel is. Er is nl. geen enkel detail aan zoals een bloem, pareltjes oid. Maar zoals de anderen al aanhaalden; bij je tweede pas kan je best wat accessoires meenemen, je haren in de plooi strijken en mooie make-up aanbrengen en dat zal wel een heel verschil geven!
|
|
Mieke
|
26-2-2009 14:30:11
Oef, ik ben al blij dat ik niet de enige ben... Ik heb een bleke huid, had geen make-up op, mijn haar was heel gewoontjes... 't Was gewoon het geheel: het was niet mooi naar mijn mening... Misschien dat ik inderdaad na enkele zonnebankjes er al wat bruiner zal uitzien. De volgende keer zal ik in elk geval ook wat make-up gebruiken en misschien ook mijn proefkapsel laten doen die dag. Ik hoop echt ik het de volgende keer weer mooi zal vinden want dit weekend zat ik enorm in de put hierdoor...
|
|
arne
23-5-2009
|
26-2-2009 18:28:41
hey.
Ik moet nog gaan op 18 maart voor mijn pasbeurt bij LA SPOSA roeselare.
Ik zou opnieuw een afspraak maken, maar je haar opmaken en wat make up. Je zal je beter voelen. Ben je al onder de zonnebank geweest??
http://arnecandy.skynetblogs.be
Candy
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|