Nu Online
Momenteel zijn er 407 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen goed gevoel bij 1ste pas trouwkleed

26-2-2009 11:31:01
Dag bruidjes,

Ik trouw in juni en heb mijn trouwkleedje vorig jaar bij La Sposa gekocht. Dit weekend heb ik mijn trouwkleedje nogmaals mogen passen. Ik had verwacht dat ik terug dat waaauw-gevoel zou hebben, maar verrevan... Het was eigenlijk echt teleurstellend. Ik vond mijn kleedje niet meer zo mooi, vond het redelijk "gewoontjes", vond dat ik zo flets stond met het beige kleed (bleke huid), enz. Kortom, ik vond het niet meer zo mooi. Wat moet ik nu doen? Ik hoop stiekem dat ik het de volgende keer weer zooo mooi als in het begin zal vinden...

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 540

danitsja

Meld misbruik26-2-2009 11:44:01

hoi,

wat jammer dat je zo'n gevoel hebt bij dit kleed!
misschien beetje zonnebanken je opmaken ,... wanneer je volgende keer gaat zo kan je het zien ongeveer hoe je eruit zal zien! iets heeft je dat waauw gevoel gegeven toen! hopelijk vind je hem terug!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 11:51:22

had dit gevoel ook!
na de eerste pasbeurt ben ik zelfs beginnen wenen!!Ze hadden een maatje groter besteld, met het gevolg dat het overal te groot was!!!Ze gingen dat verstellen zeiden ze en die dame ze toen ook nog op de koop toe, het is teveel om het zo te laten en te weinig om het in te nemen....pff was niet blij hoor!!!
Nu ben ik ondertussen al voor de tweede pas gegaan en heb, me opgemaakt, oorbelletjes ingestoken, kettingkje aangedaan, een beetje zonnebank gedaan en was perfect!!!
De mensen daar hebben echt knap werkt verricht!!! en voelde me ook terug opperbest!!!!
Het doet toch veel hoor de accesoires en een beetje zonnebank!
Wanneer is je tweede pasbeurt?

groetjes,

Debby
8-8-2009

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik26-2-2009 11:51:41

Mieke, geen paniek!

Ik had EXACT hetzelfde als jij!
Dat waauw gevoel weg, erg teleurstellend, ineens precies toch niet meer zo mager of mooi in dat kleed en noem het op...
Ik was echt triestig.
Maar ik heb dan besloten een zonnebankje te doen en bij de tweede pas zijn alle aanpassingen gedaan zoals het moet en dan is het wel mooi!
Til er nu niet zo zwaar aan.
Je hebt dat kleed gekozen voor een reden.
Als je volledig opgemaakt zal zijn op je trouwdag zal je stralen!

heidi

Meld misbruik26-2-2009 12:58:06

ook ik had dit gevoel, maar de mensen van de winkel stelden voor om een week nadien terug te gaan met mijn juweeltjes en een zonnebank gedaan te hebben, en ja hoor, dan had ik echt weer het wow gevoel,(en dit was zelfs nog geen 1ste pasbeurt, deze heb ik dit weekend en dan ga ik met kapsel en proefmeke-up en alle juweeltjes)

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 14:28:12

Ik herken jouw verhaal ook. Het was niet tijdens mijn eerste pas, maar ben een maand na aankoop van het kleed terug naar de winkel geweest om een paar foto's te nemen. Was dat helemaal vergeten. Toen voelde ik ook dat wow-effect niet meer zo echt. Ik twijfel nu nog steeds of het kleed niet te simpel is. Er is nl. geen enkel detail aan zoals een bloem, pareltjes oid. Maar zoals de anderen al aanhaalden; bij je tweede pas kan je best wat accessoires meenemen, je haren in de plooi strijken en mooie make-up aanbrengen en dat zal wel een heel verschil geven!

Mieke

Meld misbruik26-2-2009 14:30:11

Oef, ik ben al blij dat ik niet de enige ben... Ik heb een bleke huid, had geen make-up op, mijn haar was heel gewoontjes... 't Was gewoon het geheel: het was niet mooi naar mijn mening... Misschien dat ik inderdaad na enkele zonnebankjes er al wat bruiner zal uitzien. De volgende keer zal ik in elk geval ook wat make-up gebruiken en misschien ook mijn proefkapsel laten doen die dag. Ik hoop echt ik het de volgende keer weer mooi zal vinden want dit weekend zat ik enorm in de put hierdoor...

arne
23-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 18:28:41

hey.

Ik moet nog gaan op 18 maart voor mijn pasbeurt bij LA SPOSA roeselare.

Ik zou opnieuw een afspraak maken, maar je haar opmaken en wat make up. Je zal je beter voelen.
Ben je al onder de zonnebank geweest??

http://arnecandy.skynetblogs.be

Candy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info