Nu Online
Momenteel zijn er 295 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips voor een hip en trendy vrijgezellenfeest?!

26-2-2009 11:58:05
Hallo bruidjes!

In juni trouwt een van mijn beste vriendinnen. Haar zus en ik organiseren haar vrijgezellenfeest. Ik ben dus op zoek naar leuke ideeën, alleen zijn er bepaalde voorwaarden ;-) Mijn vriendin is geen type dat houdt van verkleedpartijtjes en zou zich echt slecht voelen mpoesten we haar "onnozele" opdrachten laten doen. Vandaar denken we meer aan:een verwendagje (eventueel wellness maar dat wordt dan misschien heel duur en misschien zijn niet alle vriendinnen daarvoor te vinden). Ze is heel erg bezig met mode en fashion (haar werk), houdt van eens lekker uitgaan (poplife, hippe feestjes). Of haar ontvoeren met een limousine, lijkt ons ook wel grappig... Ze is ook gek op Thailand, ...
Er mag eventueel wel een overnachting bij zijn, of met een partybus naar een andere stad of zo...

Kortom hebben jullie originele ideeën voor een hip en stijlvol vrijgezellenfeest? Of al ervaringen met een heel leuk vrijgezellenfeest? Iets waar ik totaal niet aan denk?

Alvast bedankt!
Jozefien

Jozefien
17-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1297

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik26-2-2009 13:18:32

Hoi,

Wij hebben nu zaterdagavond de vrijgezellen van een goeie vriendin.
Wij doen 'n workshop van Cocktail@home (even googlen en je vindt het direct)!
Is 'n heel vriendelijke man en aan de foto's te zien ziet het er écht goed uit.

Wij kijken er alvast naar uit.
Hopelijk ben je er iets mee..

Liefs
Sofie
12/09/09

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 14:24:35

Misschien kunnen jullie een visagiste en kapster laten komen om jullie mooi te maken vóór het op stap gaan?

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik26-2-2009 15:04:55

Wij hebben twee jaar geleden een workshop catwalk lopen gevolgd met aaneensluitend een professionele fotoshoot. De bruid had een fotoshoot van 40 minuten, en alle andere van ongeveer 20 minuten, was echt super en we hebben een blijvende herinnering! Was wel in Nederland bij Utrecht, maar is echt niet zo ver. Prijzen staan op hun website: www.jols.nl . Ik moet zeggen dat we er na 2 jaar nog over praten.

Groetjes
Karo

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik26-2-2009 19:26:06

Super! Bedankt hoor meiden... andere originele voorstellen zijn nog steeds welkom...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...