Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zot van trouwsite

26-2-2009 12:54:20
ik heb sinds kort een trouwsite aangemaakt maar kan geen foto's meer bij de tekst voegen , ... omdat ik geen ok status heb.µ
ik kom er zot van je krijgt dan een reactie dat mijn site niet hetgeen geeft die de mensen aantrekt en ik daarom geen ok status krijg :(

ik wil mijn site volledig mooi hebben niet half afgewerkt ik vind het zo erg dat ze mij geen ok status geeft dat ik twijfel om hem te verwijderen

danitsja

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 313

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-2-2009 13:44:02

Raar... Wij hebben ook geen ok-status... Maar kan wél foto's toevoegen...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

danitsja

Meld misbruik26-2-2009 13:46:02

mo :s als ik die tekst heb kan ik geen afbeelding toevoegen wel gewoon bij foto's foto's zetten he

het is 1maal gelukt dat ik in word een document met afbeelf-dingen gemaakt had en dan plakte maar nu lukt ook dat niet meer

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik26-2-2009 14:13:58

Ik heb ook geen oke status en kan ook foto's toevoegen. Maar klik jij op foto's toevoegen of hoe doe je het?
Anders eens een mailtje sturen naar de moderator?
By the way; ik lig echt niet wakker van die oke status, ik vind het wel jammer, temeer omdat mijn site ook echt in orde is, boordevol foto's en tekst, maar ja... trek het u niet aan!
groetjes
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

Sarah
4-7-2009
 Meld misbruik26-2-2009 21:14:29

hey

wat ik al gemerkt heb is dat het soms lukt om dingen toe te voegen met mozilla en niet met explorer en soms dan weer omgekeerd. dus msch moet je daar ook eens naar kijken? Ik heb wel ok status maar heb dit pas aangevraagd toen mn site al helemaal op punt stond... dus alles wat je ziet was er eigenlijk al (nieuws is natuurlijk wel bijgewerkt)...

groetjes

Sarah
www.matthiasensarah.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...