Nu Online
Momenteel zijn er 691 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drukken op handgeschept papier

26-2-2009 13:02:14
hey bruidjes

graag zouden wij onze uitnodigingen laten drukken op speciaal handgeschept papier (dus met van die onafgesneden randen)
iemand een tip bij welke drukker/printshop ik terechtkan?
liefst omgeving antwerpen indien mog:)

cien
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1418

Sirene
25-4-2009
 Meld misbruik26-2-2009 14:14:46

Dag cien,

De onze zijn ook op handgeschept papier. Ik ben bij verschillende drukkers info gaan vragen, en ik kon bij allemaal dat papier kiezen uit de boeken.
Ik vermoed dat elke drukker dat wel heeft.

Veel succes !

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-3-2009 13:19:03

Ik heb gisteren een uitnodiging van een vriendin ontvangen in handgeschept papier! Het is prachtig!!! Aangezien het vrijwel onmogelijk is om op handgeschept papier te drukken (de inkt loopt uit) hebben zij op een stuk handgeschept papier vooraan hun foto gekleefd (kleiner, zodat je het handgeschept papier nog kan zien) en achteraan op een crèmekleurig papier de rest laten drukken (datum, adres,...) en ook op het handgeschept papier gekleefd. De envelop was ook van handgeschept papier.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...