TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
8-8-2009
|
26-2-2009 13:38:20
Hey Wendy,
- Leona Lewis - A moment like this - Bon Jovi - Thank you for loving me - Natalia - Everything and more of You Are - Joe Cocker - Up where we belong
Geniet nog van de voorbereidingen!
Sara 08/08/'09
|
|
Véronique
31-7-2009
|
26-2-2009 13:40:08
Wij hebben 'I had the time of my life' (ook gekend van de film Dirty Dancing), omdat de viering in de kerk waarschijnlijk een onvergetelijke gebeurtenis zal zijn!
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
funfoto
|
26-2-2009 13:54:21
|
|
Vera
22-8-2009
|
26-2-2009 14:09:09
Ik dacht aan UB40 met I've got you babe. Is geen kippevelnummer, maar wel lekker zomers (wij trouwen in augustus), de tekst is erg toepasselijk en het is een vrolijk nummer.
|
|
cindy
6-9-2008
|
26-2-2009 21:46:27
Hallo Wendy, wat dacht je van Allegria van cirque du soleil,wij hadden dit lied als intredelied en als je van een kippevel lied spreekt dan is dit echt eentje hoor of het lied Conquest of Paradise bij ons zong er iemand ben nu bijna 6 maanden getrouwd en als ik dat lied nu hoor krijg ik terug kippevel. Ik zou zeggen veel succes nog groetjes Cindy
|
|
an
14-8-2009
|
26-2-2009 22:09:29
Hey, als wij buiten gaan hebben we fly on the wings of love van eurosong. wij laten ook buiten duiven los en is dus wel toepasselijk. en er zit wat leven in vind ik wel belangrijk. maak een goede keuze. groetjes an
|
|
Olivia
4-5-2007
|
27-2-2009 21:10:06
Er zijn veel prachtige en geschikte nummers, denk wel dat "from this moment" van Shania Twain, of "A moment like this" van Kelly Clarkson... veel kippetjes in de kerk zal teweeg brengen! Geniet ervan !
|
|
saskia
18-7-2009
|
28-2-2009 12:03:35
'we go together' uit grease kan ook leuk zijn, als je een niet al te melige uittrede wilt maken. Hangt ook beetje af van de rest van de muziek he... groetjes, Saskia
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|