Terug naar overzicht
hey, Bij ons is het een dagje vroeger. 16 september dus. Bijna alles is in orde...nog de snoepjes voor de kindjes en de tafelschikking.Ik moet ook wel nog twee keer gaan passen voor mijn kleed. Hoe gaat het bij jullie?We zullen dus maar duimen voor mooi weer he...groetjes, ki
Wij trouwen een weekje later - 24 september dus. Het komt wel kort nu hé.
hoi An!bij ons is het ook een dagje vroeger, de 16e. Hout vasthouden dat het weer mooi is en verder gaat alles vanzelf :) Moeten nu ook nog snoepjes voor de kinderen kopen, geschenkjes voor de gasten (daar zijn we nog niet helemaal uit), het gastenboek maken/kopen, schoenen voor mijn ventje kopen, ... en dan natuurlijk alles nog eens checken voor de dj, foto's, ... genoeg te doen dus!groetjes en geniet van de laatste voorbereidingen!Gaëlle
Hey Ann,17 september wordt ook onze dag!!! Spannend hé?!Nog veel details te regelen eigenlijk, snoepjes, bedankjes, gastenboek, bruidskaars... pfff ik ga het niet beginnen opsommen anders word ik te zenuwachtig ;)En daarbij wordt mijn oma de week ervoor 70 en moet ik dus nog een surprise-party ineen steken... Maar het lukt wel!22 augustus m'n eerste pasbeurt, daar ben ik wel zenuwachtig voor. Ik voel me te dik en ben zoooo bang dat ik er niet mooi meer ga mee staan, of het te klein zal zijn... Allé de typisch vrouwelijke dingen zeker?Oh ja, en dat is waarschijnlijk wel laat... maar ons mis is nog niet af! Dat vind ik zo moeilijk!Maar ik kijk er wel naar uit, het wordt zalig... maandag gaan onze uitnodigingen op de bus en die zijn echt SUPER!!!Groetjes,Jozefien
Hey Ann,Wij trouwen ook op 17 september.WIj moeten nog vanalles doen. ZOwat nog overal teruggaan om alles in detail vast te leggen: notaris, pastoor, fotograaf, dj, vervoer, feestzaal.Mijn ventje moet morgen om zijn schoenen gaan.Voor de rest nog de boekjes afwerken (kopiëren ...) de cadeautjes voor de kindjes aan d kerk afwerken, de menu's afwerken...Nog eens gaan passen en da zal het in grote lijnen ongeveer zijn.We weten dus zeker nog wat te doen.GroetjesInge
Ik kan mezelf ook toevoegen aan het lijstje van mensen die op deze magische datum trouwen!! Ben er zeker van dat het die dag stralend weer wordt! Bij mij begint het alvast te kriebelen, bij jullie ook?Groetjes,Liesbet