Nu Online
Momenteel zijn er 448 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidkinderen: iemand ervaring met A-mode?

7-8-2005 21:52:19
Hoi iedereen,

Volgende week zaterdag zouden wij gaan kijken voor kleren voor de bruidskindjes.
Heeft iemand ervaring met A-mode? En in welke prijsklasse ik daar ongeveer terecht kom?
Ik heb nl. een catalogus gekregen van iemand en er staan héél mooie dingen tussen maar geen prijzen natuurlijk

Groetjes,
Sophie

Sophie
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 453

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-8-2005 15:54:33

Hey

A-mode valt denk ik wel mee van prijs. Ze hebben ook vaak weekends met opendeurdag, dan geven ze kortingen.

Groetjes

Vicky

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik8-8-2005 19:20:12

Ik ga er vaak, maar weet geen prijzen voor kinderkledij.
Heel mooie kleren hebben ze daar zowel van bekende merken als Mexx en Esprit, maar ook van minder bekende merken.

Bij de kledij voor volwassenen vind je voor elke prijsklasse iets.

davine
31-3-2006
 Meld misbruik8-8-2005 19:38:22

hey,

A-mode heeft mooie kinderkledij. Je hebt inderdaad mooie kinderkledij en als je deze van een merk koopt, betaal je dat ook maar het valt wel mee. Ik heb er ook al aan gedacht om naar daar te gaan voor de bruidskindjes maar k heb nog even tijd. Laat anders eens iets weten als je iets hebt gevonden.

Veel succes
Davine
31 maart 2006

Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik12-8-2005 11:58:51

Waar ligt dat ergens A-mode?

groetjes
sofie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...