TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
katelijne
|
27-2-2009 9:36:47
ik denk dat alles erop staat... ik zou mss wel zeggen: nodigen wij u van harte uit ipv hartelijk, maar dat is een keuze. lijkt me zeker in orde
|
|
Lien
1-8-2009
|
27-2-2009 9:39:27
Dat klinkt inderdaad al veel beter. Bedankt, Katelijne!
|
|
inge
27-6-2009
|
27-2-2009 10:28:12
Ziet er goed uit meiske. Strak, niet te veel tierlantijntjes. Ik zelf zou er geen rekeningnummer opzetten, ik vind dat een beetje onbeleefd, maar ik besef wel dat dat meer en meer gedaan wordt. Maar das mijn persoonlijke mening hoor. Ziet er goed uit.
|
|
Lien
1-8-2009
|
27-2-2009 11:35:56
Bedankt Inge. Onze uitnodiging wordt gemaakt door een vriend met een heel speciale tekening die meer dan aandacht genoeg vraagt, dus idd geen tierlantijntjes in de tekst. Ben zelf ook zo niet voor gedichtjes en rijmpjes, vandaar dat we ook nog twijfelen aan de: we vinden het fijn als u erbij kan zijn! Ma bon, als dat het enige is, valt het nog wel mee :-) Wat het rekeningnr betreft... ik weet het, anderen zeggen schrijf erbij waarom je geld vraagt, maar dan is het zo: voor onze honeymoon. Goh ja, we schrijven dat wel op ons bedankingskaartjes.
Daarnaast nog iets technisch: is het op het gemeentehuis te 'gemeente' of op het gemeentehuis van 'gemeente'? Zelfde voor de kerk...
Merciekes!
|
|
inge
27-6-2009
|
27-2-2009 15:11:46
Euhm, Ik denk dat het is : In het gemeentehuis TE , zo hebben wij het toch verwoord. Wanneer je zegt ; we vinden het fijn dat u erbij kan zijn ----Zijn deze mensen dan uitgenodigd op het gemeenthuis? Persoonlijk zou ik ook het postnummer eraf laten (nog minder tierlantijntjes)
|
|
Lien
1-8-2009
|
27-2-2009 15:55:22
We hebben daar ook bij stil gestaan en willen graag beide tijdstippen op onze uitnodiging... maar gaan er wel van uit dat de meesten naar de mis komen als er een mis is. Maar ze mogen ook aan het gemeentehuis staan bijvoorbeeld. Maar dan moet ik er wel op toe zien dat we die gene hele dag gaan mee hebben dan... (broodjes onder de middag enzo).
Zetten jullie der enkel de kerk op mss?
|
|
inge
27-6-2009
|
27-2-2009 17:18:56
Hehe Lien, ingewikkeld he!
Wij trouwen niet voor de kerk , dus dat is simpelder.. Wij hebben een 30 personen die mee naar het gemeentehuis gaan,(broer en zus, vrienden) die de ganse dag welkom zijn Daarom hebben wij verwoord : "Wij zouden het leuk vinden dat jullie de ganse dag met ons meevieren! Afspraak om 13.15 u aan het gemeentehuis te A."
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|