Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwen voor de wet

26-2-2009 21:54:28
Hallo,
Mijn vriend en ik zouden dit jaar willen trouwen voor de wet met alleen de naaste familie erbij, maar in 2011 zouden we dan trouwen voor de kerk. De reden waarom we het zo zouden doen is omdat we nog maar een dochtertje hebben gekregen en het nog niet zien zitten om een heel groot feest te geven. Natuurlijk wil ik wel trouwen met alles erop en eraan. Nu wil ik ook een trouwjurk aanhebben met het eerste huwelijk en denk dat sommige dat heel stom zouden vinden. Wat denken jullie daarvan???

Brendy
16-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 899

Nella
14-3-2009
 Meld misbruik27-2-2009 8:10:41

Goeiemorgen Brendy,
Ik vind dit helemaal niet raar. Wij trouwen ook redelijke intiem (receptie en dan aan tafel met ouders, zussen, broers en grootouders :20man)en ik draag ook een traditioneel kleed.
groetjes
Nella

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 8:29:24

Hey Brendy,

persoonlijk zou ik het niet doen, maar zou ik nu een suitekleed ofzo kopen en dan met het grote feest een trouwjurk.
Maar als je 2 keer een trouwjurk aan zou willen, waarom dan niet?

groetjes
Leen

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik27-2-2009 9:56:14

Goh je doet daar gewoon mee wat je zelf wil hé meid!
Ik zou het niet doen omdat ik de burgerlijke trouw zie als een noodzakelijk kwaad en voor mij was het kerkelijk huwelijk het echte huwelijk, maar waarom zou je het u laten?
Je trouwt maar één keer en als jij je kleed wil aandoen die dag dan doe je dat gewoon.
Veel succes!

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2009 15:36:33

Die sommigen hebben daar toch niks over te zeggen?? Alles wat je doet gaat wel iemand stom vinden.

Als jij dat graag wil dan moet je dat doen!
Veel bruidjes die enkel voor de wet hebben een witte bruidsjurk aan, hoor.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik27-2-2009 17:19:07

Het is jouw huwelijk, dus jij beslist hoe dat eruit ziet!
Een vriendin van me had hetzelfde voor... Ze is vorig jaar voor de wet getrouwd en droeg toen witte kledij, maar nog geen echte trouwjurk. Nu moet ik wel zeggen dat haar getuige er feestelijker en chiquer uitzag dan zijzelf... Dus misschien dan best wel bespreken hoe je de dag juist ziet! 's Avonds gaven zij een 'drink' voor dichte vrienden, familie en kennissen.
Volgend jaar trouwen ze dan voor de kerk met alles erop en eraan (én met trouwkleed)!

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...