Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'Lieve woordjes'C. Norac/'De liefste vd wereld...'

26-2-2009 22:51:35
Lieve bruidjes, kunnen jullie mij helpen? Ik ben ons misboekje zelf aan het maken. Onze 3 dochtertjes zijn bruidsmeisjes en de oudste kan al goed lezen. Ik zou haar dan ook een mooie tekst willen laten lezen, zoals 'Lieve woordjes' van Carl Norac, 'De liefste van de wereld, dat ben jij' van Marianne Busser, of 'de ontmoeting met de vos' uit De Kleine Prins. Ben bij de Standaard geweest, maar geen enkele was in voorraad! Ik wil haar graag uit het boek laten voorlezen, dus ik ga het zeker bestellen, maar weet niet welk ik zou kiezen. Dus, als jij die tekst hebt, zou je die dan eens willen mailen? Dan kan ze mee kiezen welke we gaan bestellen. Alvast bedankt!! marielle_2001@hotmail.com

Mariëlle
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1252

Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik27-2-2009 7:58:50

Dag Mariëlle,
Voor je het boek gaat bestellen kan je misschien eens langsgaan bij de bibliotheek, zo kan je uitzoeken wat jezelf het mooiste vind.
Groetjes en succes bij je zoektocht.

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 10:08:32

Is de ontmoeting met de vos niet een beetje lang om voor te lezen tijdens een ceremonie? Of neem je er een stukje uit? De andere tekstjes klinken ook heel leuk.
Inderdaad misschien best eens een bib binnenstappen?

Mariëlle
18-7-2009
 Meld misbruik27-2-2009 19:23:35

@Annelie: ik weet zelfs niet meer of die erg lang is. Herinner mij van vroeger dat ik dat een mooi stukje vond...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info