Terug naar overzicht
Je hebt van die boekjes met uitspraken van mensen. Ik heb hier een boekje dat heet: Liefdeskrabbels, komt van de carrefour denk ik. Een paar voorbeelden:Als twee mensen van elkaar houden, kijken ze niet naar elkaar; ze kijken dezelfde kant op. Ginger RogersHet leven is een bloem en de liefde is de honing. Victor HugoIk hou van jou, niet alleen om wie jij bent maar ook om wie ik ben wanneer ik bij je ben... Roy CroftEen kus is een mooie truck van Moeder Natuur om het praten te stoppen wanneer woorden overbodig zijn. Ingrid BergmanLiefde op het eerste gezicht is gemakkelijk te begrijpen; het wordt pas een wonder wanneer twee mensen een leven lang naar elkaar kijken. Amy BloomDaar waar liefde is zijn geen vragen. Albert EinsteinIedereen kan hartstochtelijk zijn, maar alleen echte geliefden kunnen onnozel zijn. Rose FrankenAls ik weet wat liefde is, komt dat door jou. Herman HesseTwee zielen met maar één gedachte, twee harten die kloppen als één hart. Friedrich HalmToen ik je zag, was ik verliefd. En jij glimlachte omdat je dat wist. Arrigo BoitoLiefde is als pi: natuurlijk, onmeetbaar en heel belangrijk. Lisa HoffmanDat zijn er al wat. Is het zoiets dat je zoekt????groetjes, Carolina
Dag Carolina,Het zijn inderdaad zulke tekstjes! Prachtig!Als je er nog vindt, laat maar weten hé!Groetjes
Allé, nog wat tekstjes, heb nog een boekske gevonden: Wat er zo mooi is aan liefde Omdat ik zoveel van je hou! van DELTASHet hart dat liefheeft is altijd jong. Wie kan de liefde de wet opleggen? Liefde is een wet op zichzelf.Een haperende, stamelende liefde is geneigd de liefde te zijn die het meest liefheeft.Liefde is zoals de mazelen; hoe ouder men is, hoe erger het is.Het hart heeft zijn eigen logica waar het verstand niets van weet.Ik heb niets liever in de wereld lief dan jou; is dat niet eigenaardig?Liefde draait, net als geluk, mee met een wiel, en is onderhevig aan hoogtes en laagtes.Wie innig liefheeft, wordt nooit oud; hij sterft misschien van ouderdom, maar hij sterft jong.Het warmste gebied in het hart van de mens is de liefde.De enige remedie voor de liefde is nog meer liefde.Ze gaven elkaar een glimlach met een toekomst erin.Liefde en een hoest zijn de enige dingen die niet verborgen kunnen worden.Een succesvol huwelijk is een gebouw dat elke dag opnieuw moet worden gebouwd.Liefde is vriendschap die vuur heeft gevat.Liefde tussen twee mensen is een kostbaar iets. Het is geen bezit. Ik hoef niet meer te bezitten om mezelf te vervolmaken. Echte liefde wordt mijn vrijheid. Echte liefde komt stilletjes, zonder toeters en bellen. Wanneer u gerinkel hoort, moet u naar de oorarts. Wat van jou is, is van mij, en al het mijne is van jou.Iemand die het pad met liefde bewandelt, wandelt nooit alleen. We geven ons over aan de liefde, omdat dat het enige echte avontuur is.Ik hoop dat je er nog wat mee bent. Anders ook zo'n boekskes zoeken. groetjes, Carolina