Nu Online
Momenteel zijn er 689 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huidskleurige stay-ups met witte kant

27-2-2009 10:11:32
Dag bruidjes,

Ik ben op zoek naar huidskleurige stay-ups met witte kant bovenaan. Ik lijk die maar niet te kunnen vinden... Meestal zijn het dan witte kousen met witte kant bovenaan maar ik zoek huidskleurige kousen. Momenteel heb ik huidskleurige stay-ups gekocht met bovenaan mooie brede kant in huidskleur met beige in verwerkt. Maar toch zoek ik nog verder naar witte kant bovenaan. Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Groetjes

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 416

Shirley
19-6-2010
 Meld misbruik27-2-2009 10:16:30

Dag Mieke, van waar ben je juist? Ik denk dat je zulke dingen misschien wel in de Inno kunt vinden of een lingerie-winkel?

Groetjes

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 10:20:14

Hallo,

Ik heb zo'n kousen gezien in een brochure van het Nederlandse merk Poirier. Voor zover ik weet zijn ze in België alleen te koop in bruidswinkels. Online vind je ze op de site van Dressed by Jill: www.bruidsmode.org , via Lingerie - Kousen.

Groetjes

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik27-2-2009 10:52:41

Ik heb zulke gekocht bij Le Chapeau samen met mijn kleed. Ze kosten wel €25, is wel superveel ma dan heb ik ze wel direct!

Groetjes, Laura

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2009 11:06:44

Misschien in Veritas? Daar hebben ze best veel soorten panty's, ook stay ups.

Inno, maak je ook kans.

Dan is er een site die online panty's verkoopt en best veel keuze heeft. Iets met silk in a box. Misschien is achter googlen. De verzendkosten zijn heel lang gratis geweest omdat een plat doosje panty's in de brievenbus kan.

s
1-6-2007
 Meld misbruik27-2-2009 11:09:22

www.silkinabox.com
Veel keuze!!! En gratis verzendkosten. Ze hebben wel vooral duurdere merken zoals Falke. Maar ik denk dat die in de winkel ook zo prijzig zijn. (toch voor mijne portemonee)

Nu lees ik pas dat je huidskleur én witte rand wil! Dat heb ik eigenlijk nog nooit gezien.

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik27-2-2009 11:51:41

Hoi Mieke,

ik heb in de bruidswinkel (Le Chapeau) huidskleurige stay-ups mét witte kanten boord gekocht van Le Poirier, ze zijn prachtig!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 16:06:54

Hé S, bedankt voor de tip van www.silkinabox.com heb er net mijn stay-us besteld! Ok, niet goedkoop, maar het model stond mij direct aan, was precies wat ik zocht! Nu is heel mijn outfit af!
*gelukkige ikke*

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik27-2-2009 16:22:20

Ik heb er ook een tijd naar gezocht en blijkbaar bestaat die enkel van poirier. Dit merk verkopen ze in belgie exclusief in bruidswinkels (heb met poirier gemaild) of via internet.

Ik heb nu een paar gekocht, en, ok, de kwaliteit is goed en er is een witte rand, maar ik vind mijn gewoon merk (met beige rand) stukken beter zitten aan de rand zelf...
Ik vind de kwaliteit ook niet zoveel beter dan van andere merken om het prijsverschil te rechtvaardigen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...