Terug naar overzicht
Hallo nathalie, ik heb geen foto's jammer genoeg. Maar wij hebben deze zaal ook niet genomen omdat ie veeeeeel te groot is voor het meer bescheiden feest (ong 100 pers) dat wij willen geven. Vrienden van ons geven hun feest daar, maar dat is dan wel voor 300 man. Zoals die man van de vlasschaard tegen ons zei worden de tafels wel anders geschikt en de hoeken van de ruimte afgesloten met panelen, zodat de ruimte kleiner lijkt. Maar ik zou toch eerder opteren voor een iets kleinere zaal, dat maakt het ook gezelliger. Succes!
Hoi Nathalie,Wij maakten al 4 trouwfeesten én 1 communiefeest mee in de Vlaschaard in Hulshout. Een zaaaaaalige zaal hé! Wij zelf trouwen er volgend jaar op 12 juni. Ik heb zeker en vast wat foto's van de zaal hoor. +/- 150 personen is ideaal voor deze zaal. En het is zo dat ze de zaal aankleden naar gelang het aantal mensen dat er komen dus geen probleem hoor, het gaat er prachtig uitzien volgens mij! Naar waar kan ik de foto's sturen?
hey Cindy,schitterend dat je foto's hebt.Ik ben echt benieuwd!Foto's mag je sturen naar nathalie_potters@yahoo.comAlvast heel erg bedankt!!
Kan iemand mij ook wat foto's doormailen? :) sofie.vanhoof@hotmail.com Alvast bedankt! Sofie