TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
4-5-2019
|
27-2-2009 10:25:58
En het viel me op dat blijkbaar een grote fan ben van het woord 'enkel' :)
|
|
Annelies
17-4-2009
|
27-2-2009 10:46:12
Het is misschien wat extra werk, maar je kunt bijvoorbeeld een wandelroute / sightseeing route in de buurt opmaken en iedereen een plannetje geven met bezienswaardigheden. Dan zijn ze wel een paar uurtjes zoet en hebben ze zich niet verveeld. En een paar kopietjes maken met die route kan wel binnen een klein budget denk ik.
|
|
s
1-6-2007
|
27-2-2009 11:04:41
Bowlen? Klinkt misschien raar op je trouwdag, maar dan maak je je niet vuil, je kan gezellig babbelen met iedereen, de zitters kunnen zitten en toch bij de bowlers zijn. Prijs kan je goed navragen en valt best wel mee.
Huifkartochtje? (wel duurder)
Begeleide wandeling?
Iets gaan bezoeken (met of zonder gids).
Je hebt ook van die wandeleetroutes. Al is dat met chique kledij misschien minder leuk. (doe je best een jas aan enzo) Wij hebben dat met het werk eens gedaan in de Marollen (brussel). Dan wandel je met een gids, ga je een aperitief drinken, wandelen, hooofdgerechtje eten, wandelen en afsluiter gaan drinken. Tussendoor, info van de gids over buurt, cafe's eten, gewoonten,... Duur 2-3 uur. Zo'n gelijkaardige dingen doen ze in veel grotere steden.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
27-2-2009 11:05:18
Dag Sylvie,
Waar trouwen jullie? Jullie zijn natuurlijk wel bezig met de foto's te maken? Eventueel ja, wandelroute, tochtje met huifkar, ...
Groetjes Marieke 18/04/2009
|
|
Sylvie
4-5-2019
|
27-2-2009 11:06:37
Alvast al bedankt voor de reacties, er zitten inerdaad wel zeer goede ideeën tussen.
@Marieke: We trouwen in het stadhuis van Antwerpen en ons feest is in Aartselaar.
|
|
Marieke
18-4-2009
|
27-2-2009 11:13:58
Dag Sylvie,
In Antwerpen kan je een stadsspel doen hé!??? Marieke
|
|
Sylvie
4-5-2019
|
27-2-2009 11:14:42
Echt? Heb je daar een site van of iets meer info? Klinkt alleszins wel leuk...
|
|
Saskia
18-4-2009
|
27-2-2009 11:15:28
Het hangt natuurlijk erg van af wat jullie graag doen, maar enkele ideeën die mij te binnen schieten, zijn: - met z'n allen naar een park of een andere locatie in de buurt gaan en je amuseren met foto's maken - het gezelschap thuis entertainen met een zelfgemaakte (of door iemand van de familie gemaakte) quiz, of een gezelschapspellenmiddag houden - samen een wandeling maken
|
|
Katrien
19-6-2009
|
27-2-2009 11:30:15
Hallo,
Na de mis gaan wij naar een tante van mijn verloofde. Ze voorziet wat drank en sandwiches voor de gasten (een 20-tal personen). Iedereen is dan al een tijdje op dus ze zullen wel al wat honger hebben dan. Wij gaan ook even mee naar de tante, kunnen we ons even opfrissen ed. Daarna vertrekken wij om foto's te nemen. We zien de anderen dan 's avonds terug in de feestzaal voor het diner (rond 17u30). Tegen 20u30 komt het volk voor het dansfeest aan.
Groetjes, Katrien 19/06/2009
|
|
s
1-6-2007
|
27-2-2009 11:44:25
In Antwerpen kan je zeker zo'n combinatie met wandelen en eten doen.
In een grote stad moet het zeker mogelijk zijn om iets tof te vinden om in groep te doen. Al zou ik de suite wel een duidelijke hint geven van een soort activiteiten ze gaan doen. Daarom niet verklappen wat, maar als je er mee gaat wandelen is het wel leuk dat ze weten dat hakken van 8 cm niet ideaal gaan zijn.
Succes met de voorbereiding!! Mogelijkheden genoeg in Antwerpen! Durf gewoon iets nemen wat daarom niet de gewoonte is op een huwelijk.
|
|
Brecht
30-5-2009
|
27-2-2009 12:09:33
fotozoektocht maken of zoeken op internet
|
|
Kirsten
9-5-2009
|
27-2-2009 12:29:16
hoi,
wij trouwen ook in Antwerpen (Berchem) en terwijl wij foto's gaan nemen, gaat de suite op stadswandeling met een gids, georganiseerd door Antwerpen Averechts. Die organiseren begeleide wandelingen in verschillende bekende en minder bekende wijken van Antwerpen. We betalen 90 euro voor een groep van 25 a 30 man, wandeling van 2 uur met gids - vond ik best meevallen ;-)
groetjes Kirsten
|
|
Carolina
1-8-2009
|
27-2-2009 12:44:11
Eerst 's middags met zen allen iets eten?? Ik weet wel niet goed waar, ben niet van Antwerpen. Als wij in Antwerpen zijn gaan wij altijd bij dezelde Italiaan recht over dieë argentijnse grill over de Kathedraal. Het centraal station en de zoo in Antwerpen?? Als't regent iets als aquatopia?? Met de toeristische koets (groenplaats) door't stad?? Misschien eens langs gaan bij den toeristische dienst.
groetjes, Carolina
|
|
Leen
25-4-2009
|
27-2-2009 15:32:56
hey Sylvie,
als je in antwerpen trouwt is de zoo misschien een idee, denk dat dit best meevalt voor inkom als het in groep is; je kan altijd eens vragen. Nu vermits jullie echt in het centrum trouwen zou ik zelfs niks durven voorzien. De mensen kunnen zich dan toch zelf een beetje bezig houden met wat ze graag doen. Je kan hun misschien een stadsplan met bezienswaardigheden bezorgen (hebben ze dit niet op de toeristische dienst?)
groetjes Leen
|
|
aline
13-6-2009
|
27-2-2009 20:34:43
Een pick-nick? of een breugheltafel? Gaan kegelen (is zoiets als bowlen maar kleinschaliger)? Volksspelen (sjoelbak, pitjesbak, vogelpik, ...)
|
|
Veerle
|
28-2-2009 2:04:22
Hallo, Ik snap jouw bekommernis. Bij ons is er ook dat afstandsprobleem. En iedereen is al bezig met te zoeken naar een hotelletje in de regio van de feestzaal. Via onze feestzaal hebben we adresjes doorgekregen van allerlei slaapmogelijkheden in de buurt (van hotels tot hoevetoerisme en vakantiehuisjes waar je met 8 personen terecht kan). Wij laten de invulling van de vrije tijd volledig vrij. Als je vanaf de middag tot het avondfeest allerlei activiteiten voorziet, riskeer je dat je met een bende oververmoeide gasten op het avondfeest zit. En jullie als bruidspaar gaan hetzelfde probleem hebben als een bende fitte gasten hun avond begint, terwijl jullie al x aantal uren erop zitten hebben. En veel mensen relaxen echt wel graag een paar uutjes op hotel hoor. Of de jongere generatie gaat eventjes de winkelstraten onveilig maken. Iets organiseren dat voor alle leeftijden en interesses geschikt is, is naar mijn mening nog moeilijker dan een avondfeest te organiseren :-). Wijzelf trouwen ook voor de Kerk (de wet is de dag ervoor in zeer beperkte kring) en zeggen bv tegen de genodigden dat we het echt wel begrijpen als ze niet naar de dienst komen en enkel naar het avondfeest. Maar in jullie geval zou ik wel een beetje opletten met het wringen in allerlei bochten vanaf 's morgens vroeg. 't Is toch vooral jullie dag en je moet er zelf ook nog iets aan hebben. Wat je eventueel wel kan doen is suggesties geven mbt hotels, restaurants, musea ... en dan doen ze er nog mee wat ze willen. 't Komt wel in orde!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|