Terug naar overzicht
Leuk!Wij gaan naar AndalusieMarieke
Hey,Wij hebben ook gisteren beslist en vandaag voorschot gestort!Wij gaan ook naar de Malediven!!!Op het eiland Meerufenfushi (North Male Atoll)groetjes,Debby8-8-2009
AAaaah, ik wil ook!!!! Maar ik heb mijn huwelijksreis al lang achter de rug.Het lijkt me daar leuk om te duiken! Rustige, kalme waters zonder hopen andere duikers!!
Wij hebben vorige maand al beslist, wij gaan maand roadtrippen door de USA :p, De vliegtuigtickets zijn gisteren binnengekomen in reisbureau
En ik zit nog in spanning te wachten of er nog JWV's beschikbaar zijn in het Meeru resort (ook Malediven dus)Debby: ben jij met de laatste gaan lopen?? ;-)GrtzAns
Wij hebben een paar weken geleden beslist: rondtrekken in Florida met een paar dagen Disney World erin verwerkt :)
gohhh, gelukszakske ;-)Mensen, mensen toch, hebben jullie allemaal sponsors of zo?Veel plezier, geniet ervan! (zou ik ook doen!)
Nope! Wij hebben niet het geluk van sponsers te hebben, we betalen alles zelf, zowel de reis als het huwelijk zelf!Dan genieten we er des te meer van ;-)GrtzAns
Wij gaan naar Kos. Ons 2-jarig zoontje gaat mee, dus een verre vliegreis is nog niet te doen.Als we 5 jaar getrouwd zijn, gaan we met zijn tweetjes een weekje naar Aruba ofzo...
Mijn vriend en ik hebben ook beslist: het wordt een rondreis in IJsland! We hebben wel wa getwijfeld om da het niet echt een ontspannende zonvakantie is, maar 't is wel iets waar we al effe van dromen. Ik kan al niet meer wachten om te vertrekken!Els22/08/09
wij betalen alles zelf, en we wouden graag op huwelijksreis, en het is thailand geworden voor 14dagen. we hebben bewust wat langer gewacht om dit alles toch te kunnen betalen (juist gebouwd en dit kost ook centjes), en neen,snifsnif, geen gulle sponsers
hey,Ook even laten weten dat onze reis als eerste al vast stond...Eerst naar Londan, dan naar Las Vegas, dan naar San francisco en dan wat uitrusten in Hawai...Super dus...Veel plezier en fun op jullie reizen...Gr.Tess
wij hebben ook geen sponsor maar zal een once-in-a-lifetime worden en de centen die gaan we gewoon terughalen in Las Vegas ^^
@Inge: Wij gaan zoals eerder al vermeld naar de Malediven en nee wij hebben ook géén sponsors!!Er zijn nog mensen die er zelf KEIhard voor werken!!groetjes,Debby8-8-2009
Hoi Vanessa !Ik had je eem mailtje gestuurd en weet niet of het goed is aangekomen.Hebben jullie je reis via internet geboekt of via het reisbureau?Zo ja met welke operator?Wil je me terug mailen?Jeffrey_Dorien@hotmail.comAlvast bedankt Dorien