Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal

29-12-2003 14:22:45
Weet er iemand een fijne zaal voor avondfeest in de omgeving van Aarschot-Leuven-... Alvast bedankt !

An
28-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1027

Letitia

Meld misbruik30-12-2003 7:59:34

Heb deze gevonden in de goudengids : http://www.kasteeldebunswyck.be/
Hopelijk vind je rap je zaal!
Waaneer trouwen jullie?

Letitia

Letitia

Meld misbruik30-12-2003 8:02:21

te Aarschot http://www.tervenne.be/

An
28-5-2005
 Meld misbruik30-12-2003 8:32:47

Letitia,
bedankt voor je suggesties...zelf hadden we tervenne (of beter het sparrenhof) al in gedachten. Maar indien deze zaal niet zou vrij zijn, hadden we graag nog enkele andere opties overwogen...
Onze trouw duurt nog een tijdje. Mijn vriend heeft me enkele dagen ten huwelijk gevraagd, maar ik ben nog steeds aan het studeren, dus hebben we besloten een iets langere verloving te houden en zodoende tijd genoeg te hebben om alles te regelen. Onze trouw is gepland eind mei.
En jullie ? Groetjes, An

bram

Meld misbruik30-12-2003 9:18:59

Wij zijn enkele weken geleden in bierbeek naar een huwelijksfeest gegaan en dat was echt tof en heerlijk van eten.Het was in Berkenhof en de muziek was met "partysound".In de vooravond was het een strijkorkestje en dat was:"the soundband".Echt een aanrader.Zowel de zaal en de muziek maakten eer heerlijke avond van met enorm veel dans.
succes.

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik30-12-2003 13:58:22

Hoi An,
wij zijn niet van jullie kanten maar wij hebben een parochiezaal genomen, bespaar je veel geld mee uit maar de voornaamste reden bij ons was dat het veel losser is, er is niemand van de zaal bij en wij hebben er een heel mooie in Lippelo gevonden! Je ziet bijna geen verschil met een feestzaal! Wij trouwen ook pas in mei 2005, ook omdat ik nog studeer en tussendoor ook werk. Wel leuk dat je veel tijd heb om alles op het gemakske uit te zoeken maar 1 ding mag je niet vergeten: dat is ook de maand van de communnies! Onze zaal ligt al vast en nu zijn we op zoek naar een geschikte traiteur en we hebben al verschillenden keren te horen gekregen dat het al bezet is voor dan! Moest je zin hebben om te mailen: rebeccadelahaut@hotmail.com

Letitia

Meld misbruik31-12-2003 8:53:13

Onze trouw is op 8 mei maar als jullie eind mei trouwen is dat toch binnenkort? Of bedoelde je mei 2004?
In elk geval veel succes. Ik ben ook pas afgestudeert en ik weet wat dat betekend, vooral financiëel. Indien je graag wilt voort spreken, hier is mijn email: letitia.p@salvacarro.be...
Heb je al iets gereserveerd of wacht je nog even?

Letitia

Meld misbruik31-12-2003 9:01:05

sorry foutje : mei 2005!

Theo

Meld misbruik27-4-2004 22:15:38

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...